ناظم الشریعه: برای قهرمانی آسیا باید ویتنام را هم جدی بگیریم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به شاگردانش هشدار داد که ویتنام را دست کم نگیرند.

ناظم الشریعه: برای قهرمانی آسیا باید ویتنام را هم جدی بگیریم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز (آدینه - به وقت تهران) در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف ویتنام می رود که تا به این مرحله در چهار بازی خود 33 گل به ثمر رسانده و تنها دو گل دریافت نموده است. در سویی دیگر ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی با شکست ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی نخستین حضورش در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را تجربه خواهد نمود.

محمد ناظم الشریعه در آستانه دیدار امروز (آدینه) شاگردانش مقابل ویتنام در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2016 گفت: می دانیم که ویتنام حریف سرسختی خواهد بود و برای آنها احترام زیادی قائل هستیم، ولی باید روند به حداقل رساندن اشتباهات مان را بازی به بازی حفظ کنیم، چون تیمی در این بازی به پیروزی می رسد که بهترین عملکرد را داشته باشد و حداقل اشتباهات را مرتکب گردد.

وی اضافه نمود: ما باید کوشش کنیم تا در این بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و تازه کار اصلی ما در این مسابقات شروع می گردد. همواره گفته ام که اگر می خواهیم به قهرمانی برسیم باید هر بازی را جدی بگیریم. هدف ما این است که در دیدار با ویتنام بهترین بازی مان را تا به اینجای تورنمنت ارائه بدهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 571

به "ناظم الشریعه: برای قهرمانی آسیا باید ویتنام را هم جدی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: برای قهرمانی آسیا باید ویتنام را هم جدی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید