چهره خشن و مجذوب کننده اسب سرکش فورد ، عکس

به گزارش تور ارمنستان ارزان، فورد ماستنگ Mach-E رالی رسما به وسیله این خودروساز مستقر در میشیگان، با سیستم چهار چرخ محرک و دو موتور برقی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی سفید الهام گرفته از رالی، سیستم تعلیق برجسته و اسپویلر عقب به عنوان تجهیزات استاندارد معرفی گردید.

چهره خشن و مجذوب کننده اسب سرکش فورد ، عکس

امیرمسعود عابدین: کراس اوور تمام الکتریکی ماستنگ که قبلاً به عنوان یک نمونه اولیه در جشنواره سرعت گودوود به نمایش درآمده بود، از سیستم تعلیق دستکاری شده ای استفاده می نماید که 20 میلی متر فاصله بیشتری از زمین را در مقایسه با Mach-E GT ارائه می دهد.

دو موتور الکتریکی (یکی در جلو و دیگری در عقب)، خروجی ترکیبی حداقل 480 اسب بخاری و گشتاور 881 نیوتون متری را ارائه می دهند. برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حالت سکون، به 3.5 ثانیه زمان احتیاج دارید.

فورد می گوید که تمام این مشخصات در حال حاضر، تخمین هایی هستند که ممکن است زمانی که خودرو رسماً در نیمه اول سال آینده به فروش می رسد، کمی تغییر کند. تغییراتی از جمله برد، که به لطف باتری 91 کیلووات ساعتی، حدود 250 مایل خواهد بود. این بسته باتری می تواند شارژ سریع DC تا 150 کیلووات را بپذیرد.

برای متمایز کردن آن از تمام تریم های دیگر Mach-E، این خودرو دارای رینگ های سفید براق 19 اینچی، دیسک های ترمز جلو 15.1 اینچی با کالیپرهای برمبو به رنگ قرمز، چراغ های مه شکن در نمای جلو الهام گرفته از رالی است. یک اسپویلر عقب الهام گرفته از مدل فوکوس RS، یک اسپلیتر جلو، سقف فولادی مشکی رنگ و لوگوهای مخصوص مسابقات هم دیده می شوند.

لاستیک های 235/55 R19 Michelin CrossClimate2، دیواره جانبی بیشتری نسبت به لاستیک های استاندارد در سایر تریم های Mach-E دارند.

مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!/ عکس

این ماشین از آشغال ساخته شده؟/ عکس

در داخل، خطوط سفید براق را روی داشبورد، پره های پایینی فرمان و پشتی صندلی های پرفورمنس می بینیم. تودری ها بعلاوه دارای دوخت هماهنگ هستند.

Mach-E Rally تازه که به عنوان اولین خودروی برقی فورد الهام گرفته شده از رالی شناخته می گردد، دارای یک حالت رانندگی منحصربفرد RallySport است که برای رانندگی در خارج از جاده طراحی شده است.

فورد موستانگ Mach-E رالی از 65 هزار دلار در ایالات متحده، اوایل سال آینده فراوری خواهد شد و تحویل آن در آمریکای شمالی و اروپا، جایی که دیگر تریم های Mach-E در آن قرار دارند، به زودی شروع خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 شهریور 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2634

به "چهره خشن و مجذوب کننده اسب سرکش فورد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره خشن و مجذوب کننده اسب سرکش فورد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید