تور برزیل ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از پله های مارپیچ واتیکان تا غروب خورشید در برزیل

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود عکس های زیبا از پله های مارپیچ واتیکان و ساحل شیپرک را به تصویر کشیده است.

تور برزیل ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از پله های مارپیچ واتیکان تا غروب خورشید در برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

در عکس های روز نشنال جئوگرافی از شنبه تا آدینه هفته گذشته تصاویر زیبا و تماشای از زندگی در بوئینگ، خوک همسایه، پیاده روی زرافه ها، کشتی شکسته و روستای ایتالیایی به چشم می خورد.

مارپیچ

گردشگران واتیکان در حال خروج از راه پله برامانت (Bramante) هستند. این راه پله در واقع از دو راه پله تشکیل شده که هریک مقصد جداگانه ای دارد.

زندگی در هواپیما

این یک حادثه نیست. در حقیقت این بوئینگ 727 خانه شخص خاصی است. این بوئینگ که در جنگل های هیلزبورو در اورگان قرار گرفته است، متعلق به بروس کمپل است که آن را خریداری نموده و مدت 12 سال روی آن کار نموده است.

خوک کوچک

ترا فاندریست (tera fondrriest) این عکس را در آرکانساس اوزارکس (Arakansas Ozarks) و در حالی که داشت از یکی از همسایگانش تماشا می نموده گرفته است. او می گوید:

یکی از خوک ها مانند سگ خانگی شده بود چون آن ها باید خوک را داخل خانه نگه می داشتند.

صاحب خوک می گوید:

پسر ما به خوک کوچک عادت نموده و حتی سگ خانگی ما نیز از این خوک حسابی مراقبت می نماید.

جهت طولانی

زرافه ها در حال پایین رفتن از جاده در پارک کالاگادی ترانسفروتیر (kgalagadi transfrontier) در ادنویل آفریقای جنوبی هستند. میان آفریقای جنوبی و بوتسوانا محیط حفاظت شده ای به طول 24 هزار کیلومتر قرار گرفته است.

ساحل شیپرک (shipwreck)

کشتی شکسته پاناگیوتیس (panagiotis) که در ساحل ناواجیو در یونان قرار گرفته است، به یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه تبدیل شده است. این کشتی در سال 1980 خراب و در ساحل رها شد.

روستای ایتالیایی

اسکی بازان در حال صعود از پونتا کالابر (punta calabre) هستند. کوهی که در مرز فرانسه و ایتالیا قرار گرفته است. در نهایت اسکی بازان جهتی به طول یک کیلومتر برای اسکی پیش رو دارند.

غروب خورشید

غروب خوردشید در یک عصر بهاری و بر فراز ریودوژانیرو، مرکز برزیل، صحنه بی نظیری را بوجود آورده است. این شهر در سال 1565 به وسیله پرتغالی ها کشف شد و در حال حاضر یکی از میراث های جهانی یونسکو است.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2293

به "تور برزیل ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از پله های مارپیچ واتیکان تا غروب خورشید در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از پله های مارپیچ واتیکان تا غروب خورشید در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید