آشنایی باالکسا دستیار هوشمند آمازون

به گزارش تور ارمنستان ارزان، الکسا به عنوان دستیار هوشمند آمازون از امروز می تواند مکالمات دو شخصی که با یکدیگر به زبان های مختلف صحبت می نمایند را ترجمه کند.

آشنایی باالکسا دستیار هوشمند آمازون

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا،قابلیت ترجمه همزمان الکسا که ترجمه زنده یا Live Translation نام دارد، در حال حاضر روی اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو برای کاربران آمریکایی فعال شده است و می تواند مکالمات میان زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی را ترجمه کند.

برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است از الکسا بخواهید که به عنوان یک مترجم برای زبان شخصی که با او می خواهید صحبت کنید عمل کند. به این ترتیب الکسا در زمان مکالمه می تواند به صورت اتوماتیک فردی که سخن می گوید را شناسایی نموده و در صورت احتیاج مکالمه های او را ترجمه کند.

اگر شما از دستگاه های Echo Show استفاده می کنید، علاوه بر شنیدن نسخه صوتی ترجمه می توانید ترجمه بصری آن را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این زمانی که مکالمه به انتها می رسد نیز میتوانید با دستور Alexa, stop از الکسا بخواهید که ترجمه را به اتمام برساند.

از آنجایی که این قابلیت در حال حاضر به دستگاه های آمازون اکو موجود در بازار آمریکا محدود است ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا باقی دستگاه ها نیز بتوانند آن را دریافت نمایند.

علاوه بر این آمازون تنها کمپانی ارائه دهنده قابلیت مترجم همزمان روی دستیار هوشمند نیست و کمپانی گوگل نیز در سال 2019 این قابلیت را برای صفحه نمایش ها و بلندگوهای خود عرضه نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1762

به "آشنایی باالکسا دستیار هوشمند آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی باالکسا دستیار هوشمند آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید