آمازون حق امتیاز پلنگ صورتی و جیمز باند را به دست آورد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کمپانی آمازون با خرید استودیو مترو گلدوین مایر حق انتشار فیلم های جیمز باند، پلنگ صورتی و پلیس آهنی را به دست آورد.

آمازون حق امتیاز پلنگ صورتی و جیمز باند را به دست آورد

نزدیک به یک قرن از تأسیس استودیوی فیلم سازی مترو گلدوین مایر می گذرد و این کمپانی همواره یکی از مهم ترین استودیوهای هالیوود بوده است. مترو گلدوین مایر در سال های دور با فیلم های بربادرفته، راکی و جیمز باند خود را بر سر زبان ها انداخت و طی دهه های گذشته با همکاری در ساخت فیلم های تحسین شده ای همانند سکوت بره ها و دختری با خالکوبی اژدها نشان داده هنوز یکی از تأثیرگذارترین استودیوهای فیلم سازی آمریکایی است. اما در این سال ها هیچ گاه مسائل مالی مترو گلدوین مایر را رها نکردند و از اواخر سال 2020 شایعه های بسیاری در خصوص فروش حق انتشار برخی از مجموعه های این استودیو شنیده می شد و ساعاتی قبل اعلام شد کمپانی آمازون، مترو گلدوین مایر را به قیمت 8.5 میلیارد دلار به صورت کامل خریداری کرده است.

این خرید را می توان قدم محکم آمازون برای تقویت سرویس آنلاین آمازون پرایم در جهت مقابله با نتفلیکس و دیزنی پلاس دانست؛ زیرا از این پس آرشیو آثار قدیمی و جالب توجه آمازون پرایم گسترده تر از قبل خواهد شد و در کنار آن احتمالا شاهد پخش اختصاصی برخی فیلم های مهم مانند کرید 3 (Creed 3) یا جیمز باند بعدی از این سرویس باشیم. همچنین بر اساس اخبار و شنیده ها تا چندی دیگر فیلم لایو اکشن پلنگ صورتی به کارگردانی جف فاولر جلوی دوربین خواهد رفت و بی تردید در روزگاری که فیلم های لایو اکشن از محبوبیت بسیاری برخوردارند، پخش اختصاصی لایو اکشن پلنگ صورتی برای یک سرویس آنلاین بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر فیلم های ذکر شده، مترو گلدوین مایر در ساخت سریال های محبوبی همانند سرگذشت ندیمه و وایکینگ ها هم نقش داشته و پیش بینی می شود آمازون برنامه هایی برای دریافت کامل حق پخش اختصاصی این مجموعه ها هم داشته باشد. در کنار این سریال ها آمازون می تواند با توجه به پتانسیل فیلم های مترو گلدوین مایر سریال های جالب توجه ای تولید کند. به نام نمونه چندی قبل سیلوستر استالونه اعلام کرده بود تمایل دارد داستان شخصیت های مجموعه راکی را در قالب یک سریال توسعه دهد.

شایان ذکر است امتیاز برخی از فیلم و سریال های اشاره شده در بالا به طور کامل در اختیار مترو گلدوین مایر نیست و آمازون برای دریافت حقوق کامل آن ها می بایست با سایر کمپانی ها مانند کلمبیا پیکچرز و دانژاک مذاکره و توافق کند. در نتیجه ممکن است هرگز شاهد پخش اختصاصی جیمز باند یا سرگذشت ندیه از آمازون پرایم نباشیم، اما فیلم هایی مانند کرید 3 احتمالا تنها از طریق این سرویس آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تصور می کنید در سال های آینده برای کمپانی های فیلم سازی سرویس های آنلاین ارزش بیشتری نسبت به سالن های سینما پیدا کنند؟ نظرات خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2078

به "آمازون حق امتیاز پلنگ صورتی و جیمز باند را به دست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون حق امتیاز پلنگ صورتی و جیمز باند را به دست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید