آمریکا با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان به اخراج خود از خاورمیانه سرعت می بخشد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: آمریکا با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان به اخراج خود از خاورمیانه سرعت می بخشد.

آمریکا با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان به اخراج خود از خاورمیانه سرعت می بخشد

میلاد عبدی، دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: رفتار تحریک آمیز و ایجاد مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان در قلمرو هوایی سوریه، بازهم نقش مخرب این کشور را در صلح و امنیت منطقه بیش از پیش آشکار کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا در حالی ادعای آن را داشته است که جنگنده ها برای بازرسی به هواپیمای مسافربری ماهان نزدیک شده اند که حضور نیرو های این کشور در سوریه کاملا غیر قانونی است و به تبع آن ماموریت هوایی جنگنده های آنان نیز غیر قانونی محسوب می شوند، اضافه کرد: پرواز هواپیمای مسافربری ماهان از قبل برنامه ریزی شده و در چارچوب پروتکل های بین المللی، حرکت معین و آشکاری داشته است با این وجود اینکه آمریکا خودش را به هیچ قید و بند حقوقی در عرصه روابط بین الملل بدهکار نمیبیند و حقوق بین الملل را در همه عرصه ها نقض میکند نشان از خوی استکباری آن است.

دبیر بین الملل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ذکر این نکته مهم است که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در برابر چنین اقدامی ساکت نخواهد ماند و آمریکا با چنین اقداماتی به بحث اخراج خود از منطقه خاورمیانه سرعت میبخشد.

عبدی اعلام کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت رفتار تحریک آمیز جنگنده های آمریکایی نسبت به هواپیمای مسافربری ماهان به مقصد لبنان، از مسولین امر انتظار دارد در برابر گستاخی ها و وقاحت های بی حد و حصر آمریکای جنایتکار، اقدام و پاسخی قاطع و پشیمان کننده بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1482

به "آمریکا با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان به اخراج خود از خاورمیانه سرعت می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با اقداماتی نظیر ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری کشورمان به اخراج خود از خاورمیانه سرعت می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید