آیفون 13 پرفروش ترین گوشی چین، دستاورد های چشمگیر آنر (تورهای چین)

به گزارش تور ارمنستان ارزان، طبق داده های تحقیقات CINNO، آیفون 13 اپل با 2.3 میلیون فروش، پرفروش ترین مدل گوشی در چین در ماه ژانویه بود. این چهارمین ماه متوالی است که نسخه وانیل 13 در صدر نمودار های فروش قرار گرفته است (از اکتبر تا دسامبر سال گذشته).

آیفون 13 پرفروش ترین گوشی چین، دستاورد های چشمگیر آنر (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، آیفون 13 بخش قابل توجهی از کل فروش اپل را در ماه ژانویه در چین تشکیل می دهد، این شرکت در مجموع 5.1 میلیون دستگاه جابه جا نموده است؛ که نسبت به ژانویه سال گذشته 11.4 درصد افزایش داشته است.

بازار چین عملاً با سال گذشته هم سطح است (+0.4 درصد)، اما در مقایسه با دسامبر، 38.6 درصد رشد داشته است (جشنواره بهار، مهمترین جشنواره در چین، از 1 فوریه شروع می گردد). در مجموع 30.87 میلیون گوشی هوشمند در این کشور فروش رفته است.

اوپو با فروش 5.4 میلیون دستگاهی که بیش از 20 درصد نسبت به ژانویه سال گذشته کاهش داشته است، در صدر این بازار واقع شده است. توجه داشته باشید که اعداد شامل گوشی های ریلمی نمی گردد. پرفروش ترین گوشی ها Oppo Reno 7، 5G (البته نسخه چینی) و Oppo A56، 5G بودند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2528

به "آیفون 13 پرفروش ترین گوشی چین، دستاورد های چشمگیر آنر (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرفروش ترین گوشی چین، دستاورد های چشمگیر آنر (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید