ابداع هوش مصنوعی که سطح تمرکز افراد را تشخیص می دهد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، فناوری یادشده که توسط شرکت فوجیتسو ابداع شده، نشان می دهد آیا افراد برای انجام کاری که بر عهده گرفته اند از تمرکز کافی برخوردارند یا خیر.

ابداع هوش مصنوعی که سطح تمرکز افراد را تشخیص می دهد

تا به حال از مدل های هوش مصنوعی برای معین کردن احساسات و رفتار افراد استفاده شده بود، اما با توجه به اینکه حالات چهره و رفتار افراد بر مبنای وظیفه در حال انجام و پس زمینه فرهنگی اشخاص متفاوت است، مدل های هوش مصنوعی به دشواری می توانند با تحلیل دقیق چهره هر فرد دریابند او تا چه حد بر روی کاری که در حال انجام است، متمرکز شده است.

مدل هوش مصنوعی جدید ابداع شده توسط شرکت فوجیتسو با بررسی و تحلیل تک تک عضلات صورت از دقت بیشتری برای ارائه نتایج در این زمینه برخوردار است. این مدل می تواند با سرعت بالایی تغییرات چهره مانند تغییر در حالت دهان یا عضلات اطراف آن را تشخیص دهد و دقت آن در حدود 85 درصد برآورد شده است.

مدل یادشده با موفقیت بر روی 650 نفر از اتباع کشورهای چین، ژاپن و آمریکا آزمایش شده و میزان تمرکز آنها بر روی کارشان را در سه سطح کم، متوسط و بالا نمایش داده است. فوجیتسو امیدوار است از این مدل برای بررسی میزان توجه دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های آنلاین به درس، معین کردن میزان تمرکز در نشست های آنلاین دیگر و غیره استفاده شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1889

به "ابداع هوش مصنوعی که سطح تمرکز افراد را تشخیص می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع هوش مصنوعی که سطح تمرکز افراد را تشخیص می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید