ارتقای شاخص های آموزشی گرمسار در دستور کار قرار گیرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، داریوش طاهری صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش وپرورش گرمسار بابیان اینکه ارتقای شاخص های آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه آموزش وپرورش شهرستان وجود دارد که باید از این ظرفیت در راستای اعتلای علمی و آموزشی کشور بهره برداری کرد.

ارتقای شاخص های آموزشی گرمسار در دستور کار قرار گیرد

وی تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد و انقلابی را از وظایف اصلی آموزش وپرورش دانست و افزود: آموزش وپرورش رکن اصلی این نظام در امر توسعه و پایداری است.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه دولت برای ارتقای شاخص های آموزش وپرورش اقدامات لازم را انجام می دهد، افزود: تحقق سند راهبردی آموزش وپرورش در دستور کار قرار گیرد.

طاهری با تاکید بر لزوم ایجاد رقابت بین مدارس در درون شهرستان، یادآور شد: بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود آموزش وپرورش استان در دستور کار ریاست جدید آموزش وپرورش قرار گیرد.

وی بابیان اینکه آموزش وپرورش رکن اصلی توسعه جامعه بشریت به شمار می رود، افزود: عدالت آموزشی باید در استان و گرمسار ایجاد گردد و برای برطرف عقب ماندگی های موجود می بایست با مدیریت صحیح از ظرفیت های موجود در شهرستان نیز بهره برد.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم امیر نجفی به عنوان رئیس جدید آموزش وپرورش گرمسار معرفی و از زحمات علی زمانی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 351

به "ارتقای شاخص های آموزشی گرمسار در دستور کار قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای شاخص های آموزشی گرمسار در دستور کار قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید