استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش دوم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، * لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل (اول) این مقاله را در وبسایت شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت اول این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش دوم

طراحان تیم خبرنگاران در ادامه چند نکته و ایده پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای دکوراسیون داخل با بودجه کم به شما ارائه داده اند :

2. از رنگ ها استفاده کنید .

رنگ کردن دیوار ها یک ایده خیلی ساده اما خیلی موثر در طراحی داخلی اتاق مورد نظر شما است . یک رنگ ساده و تازه می تواند فوراً هر دیوار را به یک مرکز مجذوب کننده و دیدنی برای چشم ها تبدیل کند در حالی به اتاق یک حس طراوت تازه میدهد ، و فضا را بازتر و روشن تر می کند . همچنین با رنگ کردن دیوار های خود با ترکیب رنگ های مختلف می توانید طرحی را که می خواهید برای دکوراسیون هوشمندانه منزل خود با کمترین هزینه ترسیم کنید .

همچنین رنگ قابل دسترسی و ارزان است . برای مثال شما می توانید یک سطل رنگ با کیفیت بالا به قیمت 35 دلار بخرید . همچنین تقریبا با استفاده از دو سطل رنگ میتوان یک اتاق با مقدار میانه را رنگ آمیزی کرد . بنابراین با همین بودجه اندک برای رنگ به استثنای استخدام یک نقاش (که ممکن است بتوانید خودتان اتاق مورد نظرتان را رنگ کنید و دیگر شخصی را استخدام نکنید و این مبلغ را هم برای استفاده در جای دیگری از طراحی داخلی اتاق خود استفاده کنید) ، می توانید کل خانه خود را یکبار دیگر تازه و تازه جلوه دهید .

همچنین هنگام ترکیب رنگ های مختلف می توانید انواع مختلف جلوه ها و طرح های جالب را ایجاد کنید و از تکنیک های مختلف قلم مو و طراحی روی دیوار استفاده کنید .

سبک ها و افکت های مختلفی که می توانید ایجاد کنید شامل : ombre - stenciling - stripes - color washing - rag rolling - contrasting colorblock - sponging off - dragging است که شما میتوانید اطلاعات بیشتری راجب هر کدام از این سبک ها با یک جست و جوی ساده به دست بیاورید .

3. از کاغذ دیواری استفاده کنید .

کاغذ دیواری های مدرن می توانند یک سرمایه گذاری باشند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد ، به خصوص وقتی که در پی ایده های دکوراسیون ارزان قیمت در خانه هستید . آنها همچنین می توانند برای نصب و برداشتن از یک دیوار مدت زمان زیادی بکشند و از این جهت به شدت به شما جهت دکوراسیون داخلی مدرن هرچه سریع تر کمک می کنند .

از آنجا که شما در بودجه کمی هستید ، پوشیدن تمام دیوار با کاغذ دیواری عاقلانه نخواهد بود زیرا این ممکن است خیلی پرهزینه باشد .

در عوض ، از آن برای ایجاد دیوار با شکوه استفاده کنید که فضای کوچکی را در اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما برجسته کند تا ضمن ایجاد ایجاد مکالمه مبتنی بر اتاق ، جلوه ای دنج ایجاد کند .

همچنین از سایر مزایای استفاده از کاغذ های دیواری این است که اگر روزی از طرح آن خسته شدید و تصمیم به تعویض یا حتی کندن کامل آن گرفتید به راحتی قابل اجرا است ولی در مورد ایده رنگ کردن دیوار این چنین تغییر ساده ای امکان پذیر نخواهد بود .

4. اگر توانایی خرید جنس نو را ندارید ؛ دست دوم خرید کنید !

همانطور که پیش تر برای تان بیان کردیم ، وقتی صحبت از ایده های ارزان قیمت در بازسازی خانه شخصی می شود ، گاهی اوقات باید کارآمد و خلاقانه عمل کرد . از خرید مبلمان دست دوم و سایر لوازم دکوری نترسید تا زمانی که شرایط تقریباً نویی داشته باشد و قیمت آنها بسیار پایین باشد .

با این روش می توانید بدون صرف مقدار زیادی پول ، وسایل جالبی را بیاورید و با حداقل هزینه ظاهری تازه و لوکس بیابید . لازم به ذکر نیست که وسایل و مبلمان های برند و گران قیمت برای دوام زیاد ساخته شده اند و بسیار با دوام تر از مبلمان های تازه ارزان هستند .

باز هم تاکید می کنم تا زمانی که دارای ظاهری خوب و کارآمد هستند . بعضی اجناس دست دوم را هرگز نباید خرید . برای خریدی عاقلانه بهتر است یا با فرد ماهری در این زمینه مشورت کنید یا حتما قبل از خرید اجناس کارآمدی آنها را خودتان شخصا امتحان کنید و اطمینان حاصل کنید که دارای کیفیت مناسبی هستند و ارزش مبلغی برای سرمایه گذاری را دارند . در هنگام خرید بهتر است به این نکته هم فکر کنید که احتمالا مجبور شوید مقداری برای نو سازی ظاهر این اجناس (مثلا روکشی تازه برای مبل) کنار بگذارید .

همچنین به یاد داشته باشید که می توان یک آینه قدیمی را رنگ آمیزی کرد ، یک مبل را می توان با یک روکش تازه پوشانده و می توان نورپردازی را مدرن کرد تا متناسب با آنچه دوست دارید ، اتاق بازسازی شود . سبک طراحی همیشه قابل تغییر است ، اما کیفیت را نمی توان جایگزین کرد .

شما میتوانید قسمت بعدی (سوم) این مقاله را در وبسایت ما مشاهده کنید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2118

به "استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده حداکثری از بودجه برای طراحی بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید