اقامت در هتل های آمستردام گران تر می گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، آمستردام در حال حاضر در فهرست شهرهایی واقع شده است که گران ترین مالیات گردشگری را در اروپا وضع نموده و قرار است از سال آینده با درخواست پول بیشتر از گردشگران، به شهری با بیشترین مالیات گردشگری تبدیل گردد.

اقامت در هتل های آمستردام گران تر می گردد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی ان ان، پایتخت هلند قرار است از سال آینده مالیات اقامت شبانه را معادل 3 یورو به ازای یک شب اقامت برای هر فرد در نظر بگیرد. این اقدام به آن معنا است که برای یک شب اقامت در هتلی یک ستاره واقع در آمستردام، باید مالیات بیشتری را نسبت به یک شب اقامت در هتلی پنج ستاره در سایر پایتخت های کشورهای اروپایی پرداخت کرد.

مدیر سیاست های انجمن گردشگری اروپا (ETOA) در مصاحبه ای با سی ان ان بیان نمود: این تصمیم، آمستردام را به شهری با بیشترین مالیات گردشگری برای یک شب اقامت در بین کشورهای اروپا تبدیل می نماید.

آمستردام هنوز سیاست ها یا اهدافش را از اتخاذ چنین تصمیمی هنوز، مشخص ننموده است.

مسؤولان صنعت گردشگری ونیز هم اعلام نموده اند: از سال آینده و در فصل های پرتردد هزینه ورودی روزانه 10 یورو را برای گردشگران این شهر مشخص خواهند کرد، البته انتظار می رود این مبلغ از گردشگرانی که اقامت شبانه دارند دریافت نشود.

با این حال شهرهای بارسلونا و دوبروونیک ـ که از قربانیان افزایش مفرط گردشگران محسوب می شوند- هنوز برنامه خود را درباره افزایش مالیات گردشگری اعلام ننموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 640

به "اقامت در هتل های آمستردام گران تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل های آمستردام گران تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید