تور ارزان ایتالیا: انتخاب امباپه از میان ایتالیا و پرتغال برای حضور در جام جهانی 2022

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن اعتراف کرد از میان تیم های ملی پرتغال و ایتالیا، یکی را به دیگری برای حضور در جام جهانی 2022 ترجیح می دهد.

تور ارزان ایتالیا: انتخاب امباپه از میان ایتالیا و پرتغال برای حضور در جام جهانی 2022

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه اعتراف کرد که ترجیح می دهد ایتالیا را سال آینده در جام جهانی 2022 ببیند تا پرتغال.

ایتالیا و پرتغال هر دو در مرحله انتخابی جام جهانی نتوانستند جواز صعود بگیرند و در گروه های شان دوم شدند و به پلی آف رفتند. این دو تیم اما در پلی آف هم کار سختی دارند، چرا که برای صعود به مرحله نهایی رقابت ها در راستا مشترک قرار گرفتند. ایتالیا در صورت پیروزی مقابل مقدونیه شمالی و پرتغال با پیروزی برابر ترکیه، به مرحله نیمه نهایی پلی آف می رسند و در آنجا برنده تک بازی رو در روی دو تیم در خاک پرتغال، بلیت سفر به قطر را کسب می نماید. اگر ایتالیا ناکام بماند برای دومین بار متوالی نخواهد توانست در جام جهانی حضور پیدا کند و اگر پرتغال ببازد، کریستیانو رونالدو احتمالاً شانس حضور در آخرین جام جهانی دوران بازیگری اش را از دست خواهد داد. کیلیان امباپه می گوید که ترجیح می دهد مورد دوم رخ دهد.

امباپه که در پاری سن ژرمن دو هم تیمی ایتالیایی (مارکو وراتی و جان لوئیجی دوناروما) دارد، در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت در پاسخ به این سؤال که از بین ایتالیا و پرتغال ترجیح می دهد کدامیک را در جام جهانی ببیند، گفت: بهتر است که انتخاب نکنم اما به حرف دلم گوش می کنم می گوین که دوست دارم ایتالیا در جام جهانی حضور داشته باشد. اول از همه، شما ایتالیایی ها در جام جهانی 2018 حضور نداشتید. بعد از آن هم به خاطر مارکو وراتی دوست دارم ایتالیا صعود کند. او فقط یک بار در جام جهانی (2014) حضور داشت که البته آن زمان هم بسیار کم سن و سال بود و بازیکنی که الان هست، نبود. او لیاقتش را دارد که در اوج دوران بازیگری اش در جام جهانی هم بازی کند. با این حال اگر پرتغال صعود کند هم به این معناست که آنها تیم برتر بوده اند و دلیلی برای گلایه وجود ندارد. کریستیانو رونالدو هم آماده خواهد بود که در جام جهانی تأثیر خودش را بگذارد.

وراتی تنها هم تیمی ایتالیایی امباپه نیست. جان لوئیجی دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا نیز که تابستان سال جاری از میلان به پاریسی ها پیوست، جزو شاگردان روبرتو مانچینی است. البته او از وقتی که به مرکز فرانسه آمده وارد رقابتی سخت با کیلور ناواس شده است و هنوز نتوانسته به سنگربان اصلی تیم تبدیل گردد.

امباپه در این خصوص گفت: او در تیم ما جا افتاده است. بدون شک شرایط فعلی برای او یک تجربه تازه است، چون اینجا باید با یک دروازه بان طراز اول مانند کیلور ناواس رقابت کند. شاید شرایط برای خود او چندان جالب نباشد، اما برای پاری سن ژرمن خوب است، چون ما دروازه بان طراز اول داریم. جیجو، آینده و حال تیم ماست. من خیلی خوش شانس بودم که توانستم یک فصل در کنار بوفون بازی کنم، دروازه بانی که تاریخ ساز بود و اگر دوناروما هم بتواند سطحش را حفظ کند، مانند بوفون تاریخ ساز می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2307

به "تور ارزان ایتالیا: انتخاب امباپه از میان ایتالیا و پرتغال برای حضور در جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: انتخاب امباپه از میان ایتالیا و پرتغال برای حضور در جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید