ایتالیا اعلام آمادگی شهرهای خود را برای المپیک زمستانی 2026 به رفراندوم نمی گذارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مقامات ایتالیا اعلام کردند با توجه به حمایت عموم مردم از اعلام آمادگی میلان و کورتینا دامپزو برای میزبانی بازی های زمستانی 2026 نیازی به رفراندوم نیست.

ایتالیا اعلام آمادگی شهرهای خود را برای المپیک زمستانی 2026 به رفراندوم نمی گذارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اعلام آمادگی میلان و کورتینا دامپزو برای میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 قرار نیست به رفراندوم گذاشته گردد چرا که جیانکارلو جیارجتی دبیرکل ورزش ایتالیا تاکید نمود نیازی به این کار نیست و این میزبانی از سوی عموم مردم مورد حمایت قرار می گیرد.

پیش از این شهرهای مختلفی میزبانی خودشان را به رفراندوم گذاشته بودند که می توان به کلگری کانادا و سیون سوئیس اشاره نمود. هر 2 شهر بعد از عدم حمایت در رفراندوم از اعلام آمادگی برای میزبانی کنار کشیدند.

که جیانکارلو جیارجتی دبیرکل ورزش ایتالیا با اعلام اینکه رفراندوم در این کشور ضرورتی ندارد، گفت: من اعتقاد دارم شهروندان این شهرها به شدت از اعلام آمادگی برای میزبانی حمایت می نمایند به همین دلیل مقامات دولتی و شهری در ایتالیا نیز از این میزبانی پشتیبانی کردند.

وی اضافه نمود: نیازی به رفراندوم نیست. اکثریت مردم از این میزبانی حمایت می نمایند و من مطمئنم مقامات دولتی نیز حمایت خواهند کرد.

براساس اعلام وی، نخست وزیر ایتالیا بودجه لازم را برای این میزبانی در نظر گرفته است. مقامات این کشور از میزبانی رم برای المپیک و پارالمپیک تابستانی در سالهای 2020 و 2024 حمایت لازم را نداشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 604

به "ایتالیا اعلام آمادگی شهرهای خود را برای المپیک زمستانی 2026 به رفراندوم نمی گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا اعلام آمادگی شهرهای خود را برای المپیک زمستانی 2026 به رفراندوم نمی گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید