ایتالیا برای قربانیان حادثه کشتی حامل مهاجران مراسم خاکسپاری برگزار می نماید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر ایتالیا امروز بیان کرد که دولت این کشور در نظر دارد برای قربانیان حادثه کشتی حامل 500 مهاجر غیرقانونی که در نزدیکی جزیره لامپدوسا غرق شد، مراسم خاکسپاری برگزار کند.

ایتالیا برای قربانیان حادثه کشتی حامل مهاجران مراسم خاکسپاری برگزار می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا امروز (چهار شنبه) اعلام نمود که دولت این کشور در نظر دارد برای قربانیان حادثه کشتی حامل 500 مهاجر غیرقانونی که در نزدیکی جزیره لامپدوسا غرق شد، مراسم خاکسپاری برگزار کند.

نخست وزیر ایتالیا که امروز به این جزیره سفر نموده است در کنفرانس خبری خود گفت: این مراسم رسمی خاکسپاری برای قربانیان کشتی حامل مهاجران برگزار خواهد شد.

در این حادثه حدود 300 تن از مهاجران غرق شدند. مهاجران نجات یافته از این حادثه شاهد غرق شدن همراهان خود در این سفر بودند. با احتساب 18 جسدی که روز گذشته گروه های امدادی کشف کردند شمار اجساد به 250 تن رسید.

یکی از مقامات پلیس ایتالیا نیز اعلام نمود که تا زمانی که دریا آرام بوده و نور کافی وجود داشته باشد جستجوها ادامه خواهد یافت.

مهاجران نجات یافته به مقامات اعلام نمودند که در زمان وقوع حادثه یک کشتی به آنها نزدیک شده اما از یاری به آنها خودداری نموده است. یک قاضی هلندی نیز دستور شروع تحقیقات درباره این کشتی را صادر نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 524

به "ایتالیا برای قربانیان حادثه کشتی حامل مهاجران مراسم خاکسپاری برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا برای قربانیان حادثه کشتی حامل مهاجران مراسم خاکسپاری برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید