ایران و سنگاپور از ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردارند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: رئیس مجلس با بیان اینکه ایران و سنگاپور از ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردار هستند، بر لزوم گسترش همکاری های بین این دو کشور در مسائل تجاری و فرهنگی تاکید نمود.

ایران و سنگاپور از ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردارند

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار حلیمه یعقوب رئیس مجلس نمایندگان سنگاپور، با اشاره پیشینه خوب روابط دو کشور، گفت: ایران و سنگاپور از توانمندی ها و ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردار هستند که می بایست از آنها بهره گرفت.

وی افزایش رفت و آمد میان مسئولان دو کشور را در توسعه ارتباطات موثر خواند و اضافه کرد: نقش مجالس و گروه های دوستی پارلمانی دو کشور در توسعه مناسبات و تقویت ارتباطات محبت آمیز فی ما بین از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در انتها این دیدار بر لزوم گسترش همکاری های بین ایران و سنگاپور در موضوعات مورد علاقه به ویژه مسائل تجاری و فرهنگی تاکید نمود.

حلیمه یعقوب رئیس مجلس نمایندگان سنگاپور نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان، گفت: توسعه مناسبات با ایران در عرصه های مختلف مورد حمایت مجلس سنگاپور واقع شده است.

وی با تاکید بر نقش مثبت همکاری های پارلمانی در توسعه ارتباطات دو کشور، گفت: افزایش رایزنی و مشورت میان نمایندگان مجلس دو کشور، در گسترش همکاری های دوجانبه و چند جانبه دو کشور از جمله یاری به صلح و ثبات در منطقه و مبارزه با افراط گرایی و خشونت موثر خواهد بود.

رئیس مجلس سنگاپور با ابراز علاقمندی نسبت به گسترش مناسبات فرهنگی دو کشور، گفت: تبادل دانشجو و برگزاری هفته فرهنگی ایران و سنگاپور در افزایش شناخت و درک مردم نسبت به هم تاثیر فراوانی دارد.

حلیمه یعقوب در انتها این دیدار نسبت به گسترش ارتباطات و همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه پارلمانی ابراز امیدواری کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 622

به "ایران و سنگاپور از ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و سنگاپور از ظرفیت های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه های مختلف برخوردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید