برادر جرج فلوید: ترامپ تمایلی به شنیدن صحبت های ما نداشت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، برادر جرج فلوید، سیاه پوستی که توسط یک مأمور پلیس سفیدپوست به قتل رسیده، به شدت از دونالد ترامپ انتقاد نموده است.

برادر جرج فلوید: ترامپ تمایلی به شنیدن صحبت های ما نداشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فیلونیس فلوید در مصاحبه با ام اس ان بی سی ناامیدی خود را نسبت به گفتگوی تلفنی اش با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد و گفت: رئیس جمهور اجازه صحبت کردن به من نداد.

وی اضافه کرد: ترامپ حتی به من اجازه و فرصت نداد تا صحبت کنم. او من را مجبور به سکوت کرد، خیلی سخت بود. سعی کردم با او صحبت کنم ولی اجازه صحبت کردن به من نداد و طوری رفتار کرد که ظاهراً تمایلی برای شنیدن صحبت های من ندارد.

برادر جرج فلوید گفت: من فقط به او گفتم که خواهان اجرای عدالت هستم.

یک افسر سفیدپوست در آمریکا روز دوشنبه گذشته یک مرد سیاه پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس به قتل رسانده است. این مرد سیاه پوست حدوداً 40ساله غروب دوشنبه به وقت محلی با رفتار خشن پلیس روبه رو شد به طوری که مأموران پلیس به او دستبند زدند و وی را با صورت روی زمین خواباندند. پلیس مدعی شده که این مرد سیاه پوست متهم به جعل اسناد بوده است.

بر اساس ادعای پلیس، این مرد سیاه پوست که مسائل پزشکی داشته پس از انتقال به یک بیمارستان جان خود را از دست داده است. فیلم های منتشرشده از سوی عابران نشان می دهد که این مرد سیاه پوست با فشار زانوی یک افسر پلیس مینیاپولیس روبه رو شده است و مرتباً فریاد می زند: نمی توانم نفس بکشم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1388

به "برادر جرج فلوید: ترامپ تمایلی به شنیدن صحبت های ما نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر جرج فلوید: ترامپ تمایلی به شنیدن صحبت های ما نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید