برای غواصی در هند به کجا برویم؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کسانی که عاشق کارهای هیجان انگیز هستند با غواصی می توانند دنیای زیر آب و جانوران آبزی را از نزدیک ببینند. غواص ها با رفتن به زیر آب وارد دنیای جدیدی می شوند و از مناظر دیدنی دنیای زیر آب لذت می برند. اگر به هند بروید با جزایر و مناطق بکری که این کشور دارد بهترین فرصت برای غواصی و تجربه دنیای زیر آب برای شما فراهم است. می خواهیم درباره بهترین جاها برای غواصی در هند صحبت کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

برای غواصی در هند به کجا برویم؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

جزیره هولاک، آندامان و نیکوبار

اگر قصد دارید که به آندامان و نیکوبار سفر کنید حتما غواصی در جزیره هولاک را تجربه کنید. این جزیره مطمئنا یکی از بهترین محل ها برای غواصی است. فصل ایده آل برای رفتن به آندامان از آوریل تا دسامبر است. در این محل جانوران آبزی زیادی وجود دارد که آن را بهشتی برای مسافران و غواصان نموده است. جزیره بیل و ساحل فیل از دیگر جاههای معروف برای غواصی در ناحیه آندامان هستند.

جزیره کدمات، لاکشادویپ

در آب های جزیره لاکشادویپ از دیدن جانورانی مثل سفره ماهی، خرچنگ، لاک پشت های مختلف، انواع صخره های مرجانی و ماهی ها لذت می برید. این جزیره به داشتن سواحل سفید و آب های زلال معروف است، پس اگر می خواهید غواصی ای خاطره انگیز داشته باشید وسایل خود را جمع کنید و به جزیره کدمات بروید. جزایر بانگارام و آگاتی هم برای فعالیت های غواصی بسیار مناسب هستند. بهترین فصل غواصی در این جزیره بین نوانبر تا مارس است.

جزیره نترانی، ایالت کارناتاکا

جزیره نترانی از معروف ترین مقاصد غواصی است و به عنوان قلب غواصی هند شناخته می گردد. در این جزیره چه برای اولین بار بخواهید غواصی کنید و چه غواصی حرفه ای باشید برای شما امکاناتی ایده آل و مناسب فراهم است. برنامه سفر به جزیره نترانی را بچینید تا از مناظری حیرت آور موجودات آبزی و ماهی های مختلف در هنگام غواصی خود لذت ببرید. به راحتی از گوا می توانید به این جزیره بروید و بهترین زمان برای سفر به آن از اکتبر تا آوریل است.

ساحل تارکارلی، ایالت مهاراشترا

ساحا تارکارلی که در منطقه سیندهودورگ ایالت مهاراشترا واقع شده است یکی از زیباترین مکان های غواصی در هند و محلی عالی برای روبرو شدن با موجودات آبزی حیرت آور است. دلفین، نهنگ، گیاهان استوایی رنگارنگ و و ماهی ها در آب های زلال آن زندگی می نمایند و به همین دلیل است که افراد زیادی از سراسر هند برای غواصی به این محل می آیند. فصل غواصی در ساحل تارکارلی از اکتبر تا مارس است و همه فعالیت های آبی در این محل از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 4 عصر ادامه دارد.

آراویندز وال (Aravinds wall)، شهر پوندیچری

آراویندز وال از دیگر مکان های هند است که افراد برای غواصی به آنجا می روند. وال، شیر ماهی، مار ماهی، سفره ماهی و مارهای آبی از موجوداتی هستند که حتما در طول غواصی خود آن ها را می بینید. بهترین زمان برای غواصی دراین محل از ژانویه تا ژوئن و اواخر سپتامبر تا نوامبر است.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 777

به "برای غواصی در هند به کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای غواصی در هند به کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید