برای یک سفر چند دقیقه ای به فرانکفورت آماده اید؟به همراه ویدیو

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با تماشا ویدیو به این شهر سفر کنید!

بیایید با تماشا ویدیو فرانکفورت با هم سفری چند دقیقه ای به گرم ترین، پر رفت و آمد ترین و بزرگ ترین شهر آلمان داشته باشیم. اقامت در این شهر آلمانی می تواند آرزوی بسیاری از کسانی باشد که عاشق مدرنیته هستند. آیا می دانستید که یکی از شهر هایی که نمایشگاه های هنری و گالری های فراوان در آن برگزار می نمایند، شهر فرانکفورت است؟ فرانکفورت به عنوان شهری شاهنشاهی در آلمان شناخته می گردد که بر روی رودخانه ماین آلمان قرار گرفته است. جالب است بدانید که فرانکفورت به عنوان مهم ترین مرکز تجاری و مالی قاره اروپا نیز به شمار می رود.

برای یک سفر چند دقیقه ای به فرانکفورت آماده اید؟به همراه ویدیو

فرانکفورت از گذشته های دور یکی از اصلی ترین مقصدهای گردشگری آن هم از نوع متنوعش در اروپا و در دنیا به حساب می آمده است. رویداد های بزرگی همانند: نمایشگاه کتاب فرانکفورت، برگزاری فستیوال های هنری و… از جمله مواردی است که باعث می گردد فرانکفورت شهری محبوب، شلوغ و پر بازدید گردد.

اگر به فرانکفورت رفتید حتما به مرکز شهر قدیمی فرانکفورت، خانه و موزه گوته، موزه تاریخ طبیعی زنکنبرگ، شهر هنر، خانه قدیمی اپرا، کلیسای جامع سنت بارتیملو و….. یک عالمه جاذبه دیگر که همگی در فرانکفورت جمع شده اند، سر بزنید. اما قبل از این که بار سفر خود را ببندید، بیایید تا در ویدیو فرانکفورت چند دقیقه به این شهر با خبرنگاران از ورای صفحه نمایشگرتان سفر کنید. با ما همراه باشید.

ویدیو فرانکفورت

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2667

به "برای یک سفر چند دقیقه ای به فرانکفورت آماده اید؟به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای یک سفر چند دقیقه ای به فرانکفورت آماده اید؟به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید