برترین جاذبه های تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، برترین جاذبه‌های تایلند، جاذبه‌هایی هستند که در هیچ کجای جهان مانند آن‌ها را نمی‌توانید پیدا کنید. بدون تردید تایلند یکی از محبوب ترین کشورهای دنیا برای مسافرت، چه در نزد ایرانیان و چه در نزد مردم سراسر دنیا می باشد.

برترین جاذبه های تایلند

دهکده فیل ها در پاتایا (Pattaya Elephant Village)

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می‌توانید در تایلند انجام دهید، فیل‌سواری در دهکده فیل‌ها در شهر پاتایا می‌باشد. شما چیزی در حدود یک ساعت سواربر فیل به گشت و گذار در طبیعت های بکر و دست نخورده جنگل می روید و پس از بازگشت می‌توانید به تماشای فوتبال فیل ها، حمام فیل‌ها و سایر نمایش های دیگر بنشینید. در دهکده‌ی فیل‌ها همچنین با انواع میوه های فصلی و محلی که از باغ های اطراف چیده می شود از شما مسافر تور تایلند، پذیرایی می‌گردد.

جزیره فی فی در پوکت (Phi Phi Island)

جزیره‌ای فوق العاده چشم نواز در خور سلیقه کسانی که به آرامش در سفر، آن هم از جنس طبیعت علاقه دارند. این جزیره که یکی از پرطرفدارترین جزایر و حتی پرطرفدارترین مقاصد توریستی دنیاست، دارای صخره هایی از جنس آهک است. آب های زلال و شیشه ای آن در کنار ماسه های سفید زیبا، از جمله اصلی ترین دلایلی ست که این جزیره را به عنوان یکی از برترین جاهای دیدنی تور تایلند معرفی کرده ایم.

بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market)

از بهترین تجربه هایی که می توانید در تایلند داشته باشید می توان به بازار شناور پاتایا اشاره کرد. بازار شناور پاتایا به عنوان یکی از بازارهای منحصر به فرد کشور تایلند به شمار می‎رود و تقریبا مشابه بازار شناور ویتنام و بانکوک است. در این بازار، محصولاتی از قبیل انواع میوه‌ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی، بر روی قایق فروخته می‌شوند.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 257

به "برترین جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید