برنلی 0 - 3 چلسی؛ تیم لمپارد راه افتاده

به گزارش تور ارمنستان ارزان، چلسی با ارائه نمایشی درخشان با سه گل برنلی را مغلوب کرد.

برنلی 0 - 3 چلسی؛ تیم لمپارد راه افتاده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از کسب پیروزی مقتدرانه در لیگ قهرمانان در روسیه برابر کراسنودار، چلسی امروز عملکرد بسیار خوبی برابر برنلی داشت و پیروز شد با سه گل این تیم را مغلوب کند.

برنلی بازی را بهتر آغاز کرده و در همان دقیق پنجم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه چیپ بارنز در موقعیتی تک به تک روی سقف دروازه فرود آمد و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 16 و روی حرکت جیمز بود که چلسی فرصت خوبی برای زدن گل اول به دست آورد، اما ضربه تامی آبراهام از گوشه محوطه راهی به دروازه برنلی نیافت.

اما در دقیقه 26 چلسی به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب تامی آبراهام به حکیم زیاش رسید و او با یک ضربه زمینی و البته عکس العمل ضعیف پوپ پیروز شد گل اول چلسی را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال زمینی جیمز بود که چلسی باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما تیمو ورنر در مقابل دروازه نتوانست از این فرصت استفاده کند و در نهایت چلسی با همان رجحان 0-1 راهی رختکن شد.

اولین فرصت نیمه دوم و در دقیقه 56 برای چلسی ایجاد شد. کای هاورتز پشت محوطه با گذر از سد مدافعان برنلی صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد این تارکوفسکی بود که در گوشه محوطه چلسی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه چلسی راهی بیرون زمین شد.

اما چلسی در دقیقه 63 به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال دقیق میسون مونت از روی نقطه کرنر از سمت راست بود که کورت زوما با یک ضربه سر دقیق و محکم دروازه برنلی را باز کرد.

حملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 69 باز هم به گل رسید. روی پاس تماشایی و هوشمندانه حکیم زیاش در سمت چپ محوطه به تیمو ورنر، او در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و پیروز شد دروازه برنلی را برای سومین بار باز کند.

در اواخر بازی و روی ارسال میسون مونت این بار تیاگو سیلوا می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه سر او در اختیار پوپ قرار گرفت و در نهایت چلسی با همان سه گل پیروز شد برنلی را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1633

به "برنلی 0 - 3 چلسی؛ تیم لمپارد راه افتاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنلی 0 - 3 چلسی؛ تیم لمپارد راه افتاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید