برگزیدگان یزدی پویش های کتابخوانی تجلیل شدند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/یزد برگزیدگان یزدی چهار پویش کتابخوانی در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجلیل شدند.

برگزیدگان یزدی پویش های کتابخوانی تجلیل شدند

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد در این مراسم که در سالن فرهنگ اداره کل ارشاد اسلامی استان، با تاکید بر این که کتاب نیازی تمام نشدنی عموم جامعه است، اظهار کرد: خوشبختانه فرایند کتابخوانی در استان یزد که پایتخت کتاب خوانی کشور محسوب می گردد، در مرحله قابل توجهی است.

وی اظهار کرد: جامعه ای که در آن فرهنگ کتابخوانی نهادینه شده باشد، رو به توسعه و پیشرفت خواهد بود.

جوادیان زاده ادامه داد: بانوان استان یزد نقش بیشتری در گسترش فرهنگ کتابخوانی تا به امروز داشته اند و این نقش برای بانوان که مادران جامعه هستند، بسیار موثر است.

مرضیه مصطفوی زاده مروج کتابخوانی نیز در این مراسم بیان نمود: یکی از چهار پویش برگزار گردیده، مربوط به کادر درمان بود که در سه بخش نامه، عکس و خاطره ویژه تمام گروه های سنی با معرفی چند خط از یک کتاب برگزار گردید.

وی اضافه نمود: طی این پویش ملی 201 اثر به مرحله نهایی راه یافت که پنج اثر مربوط به استان یزد بود و در نهایت دو یزدی در مرحله انتهای این پویش برگزیده شدند.

مستوفی با بیان این که پویش های ملی نشاط نوروزی با کتاب، سینامک، نوروزانه من و دوستان کتابخوانم در 1400 و گپ کتاب پدر فرزندی، از جمله پویش هایی هستند که از ابتدای آبان سال گذشته شروع و در اردیبهشت به انتها رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2033

به "برگزیدگان یزدی پویش های کتابخوانی تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان یزدی پویش های کتابخوانی تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید