بهترین مکان های گردشگری تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تایلند از زیباترین کشورهای جهان است و با داشتن طبیعتی شگرف، سواحلی رویایی، تفریحات آبی متعدد، جشنواره‌های شاد و تفریحات شبانه یکی از بهترین کشورهای جهان برای سفر است.

بهترین مکان های گردشگری تایلند

شهر ساحلی پاتایا

از معروف ترین شهرهای ساحلی تایلند باید ابتدا پاتایا را نام برد که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است. این شهر در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک قرار گرفته و با اتوبوس چیزی حدود 3 ساعت از آن فاصله دارد. پاتایا دارای آب و هوای خشک و مرطوب است و بطور کلی تنها به سه فصل تقسیم می شود. همانطور که گفتیم این شهر یکی از مقصد های توریست ها برای تفریح بوده و سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر تور تایلند از این شهر بازدید می کنند.

جزیره مرجان

اگر به دنبال تحقق رویاهای خود هستید به جزیره مرجان بروید، سفری یک روزه به این منطقه رویایی با شن های سفید؛ بدین شکل که هر روز صبح لنج ها به طرف آن حرکت می کنند و پس از طی مدت زمان 45 دقیقه به آن می رسید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن هم دارای مرجان های بی نظیری هستند. در این جزیره امکان شنا، غواصی و اسکی روی آب وجود دارد و رستوران های این جزیره با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کنند. توصیه می کنیم بغیر از پاتایا سری هم به جزیره پوکت بزنید که بعد از بانکوک همیشه محبوب ترین مقصد ایرانی ها در تایلند بوده است.

بانکوک زیبا

بانکوک دیگر شهر معروف و البته پایتخت سیاسی این کشور می باشد که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است. گراند پالاس مشهورترین نشان اختصاصی شهر بانکوک است. این بنا در سال 1782 ساخته شد و به مدت 150 سال از آن به عنوان قصر کاربرد داشته است.

انتشار: 25 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 39

به "بهترین مکان های گردشگری تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان های گردشگری تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید