تارا با نام لادا پریورا در روسیه؛ قیمت و مشخصات نسخه روسی تارا (تور روسیه)

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در خصوص قیمت تارا نیز رسانه های روسی پیش بینی نموده اند که نسخه پایه لادا پریورا به بیش از یک میلیون روبل نمی رسد، که معادل 16 هزار و 590 دلار است. این مبلغ به پول ما و با حساب دلار 30 هزار و 250 تومانی، برای خریدار حدود 501 میلیون تومان آب می خورد.

تارا با نام لادا پریورا در روسیه؛ قیمت و مشخصات نسخه روسی تارا (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرنگاران | رسانه های روسی روز گذشته گزارش دادند که ایران خودرو قرار است در آینده نه چندان دور محصول تارا را در روسیه عرضه کند. اما با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت روسیه مجبور است تارا را با تغییراتی عمده به این بازار بفرستد.

به گزارش خبرنگاران ، این رسانه ها به چالش های پیش روی ایران خودرو برای عرضه تارا در روسیه اشاره نموده و گفته اند که محصولات ایرانی برای هوای داخل روسیه آماده نیستند. علاوه بر این، ایران خوردو تنها خودرو های مقرون به صرفه قیمت را مونتاژ می نماید و تعرفه های گمرکی در این رابطه می تواند قیمت فروش محصولات اش را به طور غیر منطقی بالا ببرد.

نکته دیگر هم اینکه ایران خودرو در روسیه برند شناخته شده ای نیست، بنابراین این احتمال وجود دارد که این شرکت خودروساز با شرکت روسی AvtoVAZ وارد همکاری گردد، تا از این طریق تارا را عرضه کند. world-today-news بعلاوه مدعی شده که همان تعداد کمی که از محصولات ایران خودرو استفاده نموده اند، از کیفیت محصولات اش رضایت نداشته اند.

این رسانه روسی علاوه بر این احتمال داده که تارا با تغییر نام همراه گردد و به نام لادا پریورا 2022-2023 به بازار روسیه معرفی گردد. دلیل هم این است که نسخه های پیشین لادا پریورا خوشنام هستند و پیش تر به پرفروش ترین خودرو های بازار روسیه تبدیل شدند. بنابراین استفاده از این نام می تواند توجه خریداران روسی را جلب کند.

البته تصاویر منتشر شده از نسخه آزمایشی تارا در روسیه نیز نشان می دهد که نام لادا پریورا روی در عقب تارا نقش بسته است.

مشخصات فنی نسخه روسی تارا

طبق اعلام رسانه های روسی، لادا پریورا به شکل پایه به یک موتور 1.6 لیتری 106 اسب بخاری تنفس طبیعی مجهز می گردد. البته این پیشرانه با توجه به شرایط اقلیمی روسیه، به وسیله شرکت خودروسازی VAZ توسعه خواهد یافت.

در نسخه پر هزینه تر نیز نسخه روسی تارا، به پیشرانه موتور 1.8 لیتری 122 اسب بخاری مجهز می گردد. هر دو نسخه نیز از یک گیربکس 6 سرعته دستی بهره می برند. علاوه بر این تارا براساس اقلیم روسیه تغییراتی همانند افزایش فاصله از زمین، گرمکن صندلی های جلو، فرمان، شیشه جلو و آینه های بیرونی را خواهد داشت.

در داخل کابین نیز یک صفحه نمایش لمسی جمع و جور، یک داشبورد آنالوگ با یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک، تهویه مطبوع و مجموعه ای از امکانات ایمنی اضافه خواهد شد.

قیمت لادا پریورا

در خصوص قیمت نیز رسانه های روسی پیش بینی نموده اند که نسخه پایه لادا پریورا به بیش از یک میلیون روبل نمی رسد، که معادل 16 هزار و 590 دلار است. این مبلغ به پول ما و با حساب دلار 30 هزار و 250 تومانی، برای خریدار حدود 501 میلیون تومان آب می خورد.

نسخه دستی تارا نیز در حال حاضر در بازار ایران 445 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. نسخه اتوماتیک نیز در کارخانه 415 میلیون و 921 هزار تومان و در بازار 580 میلیون تومان فروخته می گردد.

تصاویر لادا پریورا نسخه روسی تارا

منبع: فرادید
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2482

به "تارا با نام لادا پریورا در روسیه؛ قیمت و مشخصات نسخه روسی تارا (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا با نام لادا پریورا در روسیه؛ قیمت و مشخصات نسخه روسی تارا (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید