تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه رازی تا خاتمه اسفند 98

به گزارش تور ارمنستان ارزان، روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام نمود که فعالیت های آموزشی این دانشگاه تا انتها اسفندماه تعطیل است.

تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه رازی تا خاتمه اسفند 98

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کارشناسی ارشد در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای گفت که فعالیت های آموزشی این دانشگاه تا انتها اسفند 98 تعطیل است. همچنین در این اطلاعیه آمده است که به اطلاع اساتید و دانشجویان می رساند، با توجه به موکول شدن برگزاری جلسات درسیِ باقی مانده تا انتها اسفند به ماه های آغازین سال 99، پس از معین شدن شرایط تشکیل کلاس های جبرانی، تقویم جدید آموزشی دانشگاه رازی در انتها فروردین 99 اعلام خواهد شد.

همچنین به جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا انتها اسفند 98 لغو اعلام می گردد.

دانشجویانی که در سامانه گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در اولین زمان ممکن برگزار خواهد شد. ضمناً مقرر شد فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله دفاع در اسفندماه لحاظ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1155

به "تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه رازی تا خاتمه اسفند 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه رازی تا خاتمه اسفند 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید