تله کابین میکا مال یکی از مهیج تفریحات جزیره کیش

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تله کابین کیش

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی کیش تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش بنام تله کابین میکا مال که یکی از جدیدترین مکان های تفریحی کیش می باشد که در سال 1399 افتتاح شده است و دارای چشم اندازی زیبا به خیلخ فارس دارد آشنا کنیم. پس اگر رزرو نموده اید و در پی لذت بردن از سفر خود هستید تا انتهای این مقاله با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

تله کابین میکا مال یکی از مهیج تفریحات جزیره کیش

تله کابین کیش به وسیله یک شرکت سوئیسی بنام هلدینگ bmf طراحی و ساخت شده است. این شرکت یکی از خوش سابقه ترین شرکتها در زمینه طراحی و ساخت دستگاهی شهربازی و تله کابین است که با استاندارهای روز جهانی تله کابین میکا مال کیش را طراحی و ساخته است پس با خیالی آسوده میتوانید از این تله کابین بهره ببرید

مسیری که این تله کابین طی (رفت و برگشت) می نماید حدودا 3 کیلومتر است که فاصله آن از سطح زمین حدا کثر 30 متر می باشد که از این فاصله میتوانید چشم انداز ها زیبای از جزیره کیش و آب های نیلگون خیلخ فارس را تماشا کنید. این تله کابین دارای سه ایستگاه مختلف است. برای ایستگاه آغازی باید به میکامال بروید و در طبقه چهارم بلیط تله کابین را تهیه کنید سپس می توانید به همراه خانواده یا دوستان سواره کابین ها شوید. در سرانجامی مسیر، تله کابین شما را به اسکله بزرگ سرگرمیی کیش می رساند.

تله کابین میکا مال کیش علاوه بر اینکه چشم انداز زیبایی برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید بعلاوه امکانات قابل قبولی در سیستم خود جای داده است برای مثال متناسب با فصلی که در آن هستیم کابین ها با استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی تجهیز شده اند. بنابراین در هر ساعتی از روز می توانید بدون نگرانی درباره آفتاب سوزان جزیره از این تله کابین بهره ببرید.

از آنجایی که تله کابین میکا مال با آخرین استانداردهای جهانی طراحی و پیاده سازی شده است باید بگوییم تمام تجربیات خود را درباره تله کابین هایی که در ایران دیده اید را کنار بگذارید و تله کابین میکا مال را امتحان کنید. صندلی هایی که در کابین قرار دارند بسیار راحت هستند بعلاوه موسیقی دلنوازی در سرتاسر مسیر پخش می شود که باعث می شود لذت تماشای چشم انداز ها دو چندان شود.

مشخصات

این تله کابین 2 نوع کابین دارد که 20 کابین آن معمولی با ظرفیت 8 نفر و 2 کابین vip که دارای ظرفیت 4 نفر و پذیرایی و اینترنت رایگان است .برای مسیر حدودا 3 کیلومتری این تله کابین از 4 دکل استفاده شده است که مدت زمان مسیر این تله کابین از ابتدا تا سرانجام 18 دقیقه طول خواهد کشید که در این مدت زمان میتوانید از چشم انداز ها زیبای اطراف لذت ببرید

بلیط تله کابین میکا مال کیش

هزینه ورودی تله کابین برای هر نفر 100 هزار تومان می باشد. برای استفاده از کابین های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره بلیط کابین های لاکچری با روابط عمومی میکا مال یا تله کابین میکا مال کیش تماس بگیرید.

تله کابین میکا مال کجاست

جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم مجموعه بزرگ میکا مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جزیره کیش،

مکان های سرگرمیی نزدیک تله کابین میکامال کیش

اگر جهانگرد هستید و در هتل های ویدا، هتل شایان، هتل گامبرون، هتل آرامش، هتل بین المللی کیش، هتل فلامینگو و یا هتل هلیا مستقر هستید، تنها با کمی پیاده روی و لذت بردن از چشم انداز ها اطراف، می توانید به تله کابین میکامال دسترسی پیدا کنید. هتل های زیادی از جمله هتل کیش، هتل پانوراما و میراژ نیز در فاصله تقریباً نزدیک به این مکان هستند و تنها با دو الی سه دقیقه رانندگی از این هتل ها، می توانید خود را به تله کابین میکامال برسانید.

پارک کیبل اسکی، کافه طهرون از یکی برترین کافی شاپ های کیش، پلاژ آقایان کیش، بازار پردیس 1 و 2، بازار ونوس، شهربازی هایلند و بولینگ مریم در فاصله کمی از تله کابین میکامال قرار دارند و پس از ِلذت بردن از تله کابین سواری، می توانید به سراغ این منطقه ها سرگرمیی بروید و ساعت ها سرگرم شوید. تونل باد نیز در مجموعه میکامال قرار گرفته است که گزینه بسیار مناسبی برای عاشقان پرواز، محسوب می شود. درخت سبز یا درخت انجیر معابد در کیش یکی از درخت های بسیار قدیمی و مورد علاقه جهانگردان است که فاصله کمی تا مجموعه تله کابین میکامال دارد و تنها با حدود 10 دقیقه رانندگی به آن دسترسی پیدا می کنید.

شهر کاریز کیش، یکی از مجذوب کننده ترین مکان ها از نظر جهانگردان است که فاصله آن تا تله کابین، مشابه درخت سبز است و با اندازه کمی رانندگی به راحتی به آن جا می رسید. پارک دلفین، مکان سرگرمیی دیگری ست که حدوداً 6 کیلومتر با تله کابین میکامال فاصله دارد و پس از تماشا کردن از تله کابین، تنها با 8 دقیقه رانندگی به آن دسترسی پیدا می کنید و می توانید ساعت ها با دلفین های مجذوب کننده و بازیگوش سرگرم باشید.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد مجموعه تله کابین میکامال کیش، یکی از مجذوب کننده ترین جاهای سرگرمیی کیش است. اگر قصد انجام یک سرگرمی هیجان انگیز و در عین حال آرامش بخش در کیش را دارید، ما به شما تله کابین میکامال را پیشنهاد می کنیم. در این مجموعه علاوه بر تله کابین سواری با ویوی مجذوب کننده دریا، از سایر امکانات مجموعه میکامال مثل مرکز خرید، کافی شاپ، شهربازی و… نیز می توانید بهره مند شوید. تله کابین میکامال، همه روزه از ساعت ده صبح الی دوازده شب، آماده پذیرش شما عزیزان خواهد بود.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2685

به "تله کابین میکا مال یکی از مهیج تفریحات جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین میکا مال یکی از مهیج تفریحات جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید