11 سرگرمی مجذوب کننده و متفاوت در بانکوک

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بانکوک مرکز کشور تایلند و پر جمعیت ترین شهر این کشور است. یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا است و سالانه از سرتاسر دنیا تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از این شهر زیبا راهی کشور تایلند می شوند. بازدید از کاخ های زیبا، معابد شگفت انگیز و بازارهای شناور از جمله تفریحات جالبی است که فقط می توانید در این شهر تجربه کنید.

11 سرگرمی مجذوب کننده و متفاوت در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

اگر دوست دارید سفری پر از لذت و هیجان را تجربه کنید حتما پرواز تهران بانکوک را بخرید و چند روزی را در این شهر سپری کنید تا بتوانید تفریحات مختلف آن را امتحان کنید. بهتر است که قبل از سفر به این شهر با تفریحات گوناگون آن آشنا شوید تا بتوانید برای سفر خود برنامه بهتری بچینید. ما در این مقاله به شما یاری می کنیم تا اطلاعات خود را درباره تفریحات بانکوک افزایش دهید. اگر دوست دارید آگاهانه تر به این شهر سفر کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

در این مقاله تفریحات زیر را به شما معرفی می کنیم:

· بازدید از Grand Palace و Wat Prakeaw

· قدم زدن در محله چینی ها

· خرید از Chatuchak Weekend Market

· بازدید از بازار شناور Damnoen Saduak

· صرف غذا در رستوران Vertigo

· شرکت در کلاس آشپزی تایلندی

· موزه گردی در بانکوک

· بازدید از SEA LIFE بانکوک Ocean World

· بازدید از معابد شهر بانکوک

· خرید در بازارهای بانکوک

· گشت و گذار در پارک های شهر بانکوک

بازدید از Grand Palace و Wat Prakeaw

یکی از مجذوب نماینده ترین تفیحات بانکوک بازدید از کاخ ها و معابد زیبای آن است. کافی است که یک بار وارد Grand Palace شوید تا معماری زیبا و مجذوب نماینده آن شما را مبهوت به خود کند. این کاخ عظیم و مجلل در سال 1782 ساخته شده است و برای مدت 150 سال محل زندگی پادشاهان تایلند و خدمه دربار آن ها بوده است.

Wat Prakeaw یکی از مهم ترین معابد شهر بانکوک است که در محوطه Grand Palace قرار گرفته است. در این معبد یکی از زیباترین تندیس های بودا قرار گرفته است. تندیسی که از زمرد سبز ساخته شده است. بازدید از این مجموعه همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر امکان پذیر است.

قدم زدن در محله چینی ها

یکی از جالب ترین بخش های شهر بانکوک محله چینی ها است. محله چینی ها یکی از محله های شلوغ و رنگارنگ شهر بانکوک است. تایلندی ها برای خرید طلا به این محله می فرایند. جشنواره های مختلفی در این محله برگزار می گردد. از جشن سال نو چینی ها گرفته تا Vegetarian Festival. اگر بتوانید به موقع به شهر بانکوک بروید و در این جشن ها شرکت کنید، شادی و شور و شوق فراوانی را که در این محله ایجاد می گردد را حس خواهید کرد.

خرید از Chatuchak Weekend Market

یکی از برترین مکان هایی که باید در سفر خود به شهر بانکوک از آن دیدن کنید Chatuchak Weekend Market است. Chatuchak Weekend Market بازاری معروف در بین عمده فروشان و بازرگانان است. کالاهایی که در این بازار به فروش می رسند از نظر تنوع در سایز و نوع، شما را شگفت زده خواهند کرد. در این بازار حدود 8000 غرفه وجود دارد و در روزهای تعطیل بیش از 200000 بازدید نماینده دارد. این بازار فقط در روزهای تعطیل(آخر هفته) باز است. در روزهای آدینه از ساعت 6 عصر تا نیمه شب و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر می توانید از آن دیدن کنید.

بازدید از بازارهای شناور Damnoen Saduak

یکی از خاص ترین جاذبه های شهر بانکوک بازار شناور Damnoen Saduak است. بازاری که بر روی قایق های محلی بنا شده است. در این بازار مردم محلی تایلند محصولات خود را به فروش می رسانند. در آن می توانید میوه و سبزیجات تازه، گل های زیبا و غذاهای محلی تایلند را بخرید. اگر دوست دارید غذاهای دریایی را امتحان کنید یا نودل های خاصی که دستفروشان طبخ می نمایند را بچشید، حتما به این بازار سر بزنید. این بازار در 100 کیلومتری جنوب غربی شهر بانکوک قرار گرفته است و هر روز از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است.

صرف غذا در رستوران Vertigo

رستوران Vertigo رستوران روباز در هتل Banyan Tree شهر بانکوک است. اگر دوست دارید در طبقه 61 ام این هتل شام خاطره انگیز و رمانتیک داشته باشید حتما به این رستوران بروید. نوشیدنی های بسیار با کیفیت و غذاهای خوشمزه آن تجربه لذت بخشی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. در این رستوران یک تلسکوپ قرار گرفته است و می توانید با استفاده از آن ستاره های آسمان را دیدن کنید

در بیشتر شب ها موسیقی Jazz به طور زنده اجرا می گردد. به علت محبوبیت بالای این رستوران احتمال اینکه جای خالی پیدا نگردد خیلی زیاد است و باید قبل از مراجعه به آن جای خود را رزرو کنید. اگر قصد صرف شام در این رستوران را دارید از ساعت 6 عصر تا 10:30 شب به آنجا بروید.

شرکت در کلاس آشپزی تایلندی

اگر به آشپزی علاقه دارید و می خواهید نحوه درست کردن غذاهای تایلندی را یاد بگیرید حتما در کلاس های آشپزی تایلندی شهر بانکوک ثبت نام کنید. با شرکت در این کلاس ها تحت آموزش مستقیم سرآشپز های حرفه ای تایلند قرار می گیرید و می توایند تکنیک ها و نحوه پخت غذاهای مختلف تایلندی را یاد بگیرید.

در برنامه درسی برخی از کلاس ها بازدید از بازار و خرید مواد اولیه برای پخت غذاهای تایلندی گنجانده شده است و با شرکت در آن ها می توانید مواد اولیه مورد احتیاج غذاهای این چنینی را بشناسید. اگر ارزانترین بلیط هواپیما خارجی به مقصد بانکوک را خریداری کردید و می خواهید شیوه پخت غذاهای تایلندی را یاد بگیرید حتما در کلاس های آشپزی این شهر ثبت نام کنید.

موزه گردی در بانکوک

یکی از تفریحات جالب در شهر بانکوک بازدید از موزه های این شهر است. در موزه های شهر بانکوک می توانید با تاریخ و تمدن این کشور آشنا شوید و کلکسیونی از آثار باستانی مربوط به مذهب بودا را ببینید. در کنار اشیا باستانی و هنری که در موزه های این شهر نگهداری می شوند، ساختمان موزه های بانکوک هم مجذوب نماینده و دیدنی هستند. اگر به تاریخ کشور تایلند علاقه دارید و دوست دارید آثار باستانی مربوط به دوران گذشته این سرزمین را از نزدیک مشاهده کنید حتما به موزه هایی که در ادامه نام آن ها را می نویسیم سر بزنید:

· موزه ملی بانکوک (بانکوک National Museum)

· Museum of Siam

· بانکوکian Museum

· موزه جنایی بانکوک (بانکوک Forensic Museum)

· Bank of Thailand Museum

· موزه اسباب بازی Batcat

· موزه Erawan

· House of Museums

بازدید از SEA LIFE بانکوک Ocean World

یکی از مجذوب نماینده ترین تفریحاتی که می تواید در شهر بانکوک تجربه کنید، بازدید از آکواریوم عظیمی است که سه طبقه پایین تر از مرکز خرید Siam Paragon است و SEA LIFE بانکوک Ocean World نام دارد. این آکواریوم یکی از عظیم ترین آکواریوم های جنوب آسیا به شمار میرود و مقدار آن سه برابر مقدار استخر شنای مسابقات المپیک است.

حتما در سفر خود به شهر بانکوک به این آکواریوم زیبا سر بزنید و از دیدنی 30000 موجود زنده در آن لذت ببرید. موجودات دریایی که محل زندگی آن ها در عمق های متفاوت و زیست بوم های مختلف اقیانوس است و اکنون همگی آن ها در این آکواریوم پیشرفته زندگی می نمایند. از ساعت 10 صبح تا 9 شب (به وقت بانکوک) می توانید از این آکواریوم مجذوب نماینده دیدن کنید.

بازدید از معابد شهر بانکوک

یکی از برترین تفریحاتی که می توانید در شهر بانکوک تجربه کنید، بازدید از معابد زیبا و شگفت انگیز این شهر است. معابد بانکوک در سرتاسر شهر وجود دارند. در ادامه نام سه تا از مهم ترین معابد شهر بانکوک را می بینیم:

· Wat Pra Kaew

· Wat Arun

· Wat Pho

اگر وقت کافی برای دیدن همه معابد شهر بانکوک را ندارید حتما از این سه معبد بازدید کنید. خوشبختانه بیشتر معابد معروف شهر بانکوک در نزدیکی Grand palace قرار دارند و با صرف کمی وقت می توانید بیشتر آن ها را ببینید. قبل از آنکه از معابد دیدن کنید، یادتان باشد که لباس تان باید مناسب فضای معبد باشد. شلوار بلند و پیراهنی که شانه هایتان را می پوشاند مناسب است. در هنگام بازدید از معابد از پوشیدن صندل خودداری کنید.

خرید در بازارهای بانکوک

یکی از مجذوب نماینده ترین تفریحاتی که می توانید در شهر بانکوک تجربه کنید خرید کردن است. قدم زدن در کوچه پس کوچه ها و دیدن مغازه های رنگارنگ و خرید از مغازه داران تایلندی؛ تجربه متفاوتی است که نباید آن را از دست بدهید. در برخی از بازارهای این شهر به طور اختصاصی محصولات کشاورزی به فروش می رسد و برخی دیگر بازارهای مخصوص فروش گل هستند.

اگر دوست دارید مردم محلی تایلند را بیشتر ببینید یا غذاهای محلی تایلند را امتحان کنید (غذاهایی که نمی توان در رستوران پیدا کرد) حتما سری به بازارهای این شهر بزنید. نام معروف ترین بازارهای تایلند را در ادامه می بینیم:

· Chatuchak Weekend Market

· Patpong

· Khlong Thom

· Saphan Phut

برترین زمان خرید از سه بازار آخر بعد از غروب خورشید است.

گشت و گذار در پارک های شهر بانکوک

در شهر بانکوک پارک های بسیار زیبایی وجود دارد تا شما را از دست آسمان خراش ها، ترافیک و شلوغی این شهر نجات دهد و بتوانید برای مدتی آرامش و سکوت طبیعت را تجربه کنید. در برخی از پارک های این شهر دریاچه های زیبایی را خواهید دید و در برخی دیگر مسیرهایی مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد. از امکانات دیگری که در پارک های این شهر وجود دارد استخر شنا، زمین تنیس و زمین فوتبال است. اگر تور کشور تایلند را خریداری نموده اید و دوست دارید لحظات لذت بخشی را در شهر بانکوک سپری کنید حتما به پارک های زیر سر بزنید:

· Benjakitti

· Benjasiri

· Chatuchak Park

· Lumpini Park

· Queen Sirikit Park

منبع: چمدان
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2087

به "11 سرگرمی مجذوب کننده و متفاوت در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 سرگرمی مجذوب کننده و متفاوت در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید