توجه به تامین خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به زمان بازگشایی دانشگاه ها گفت: برای بازگشایی دانشگاه ها با چالش ظرفیت خوابگاه ها روبرو هستیم که باید تامین خوابگاه با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

توجه به تامین خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم ، داداش پور،معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در نشست روسای دانشگاهها که امروز برگزار گشت، با طرح چهار مسئله و سوال اصلی گفت: با چهار سوال روبرو هستیم که اگر قرار بر این است که دانشگاه ها را 15 آبان بازگشایی کنیم، باید به آن ها پاسخ بدهیم. اینکه دانشگاه ها چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟ اگر بخواهیم دانشگاه ها را 15 آبان بازگشایی کنیم، باید چه تمهیداتی را آماده کنیم؟ اگر دانشگاه ها را 15 آبان بازگشایی کنیم با چه چالش هایی روبروه هستیم؟ و همچنین پیامد های ناشی از آغاز بازگشایی چیست؟

وی در ادامه افزود: به خاطر یک سال و نیم تأخیر و رکود شکل گرفته با تنوعی از چالش ها روبرویم. اولین چالشی که با آن روبرو هستیم، چالش تأمین خوابگاه ها با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی است. همچنین با چالش تأمین منابع مالی روبرو هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه اشاره کرد: نکته سوم اینکه آمادگی برای درک شرایط جسمی و روحی ناشی از حضور مجدد دانشجویان و خانواده ها است.

وی در نکته چهارم هم با اشاره به پیامد های این حضور گفت: ما با پیامد های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی احتمالاً زیادی در بستر دانشگاه ها و مدیریت آن روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2184

به "توجه به تامین خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به تامین خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید