توصیه هایی برای کوله گردی در هند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نکاتی که برای کوله گردی در هند باید بدانید

فرقی ندارد در یک ریکشاو باشید، در حال خوردن کاری های تند و خوش طعم باشید، در حال کوهنوردی باشید یا کنار مرداب ها قدم بزنید؛ کوله گردی در هند یک ماجراجویی تمام عیار است. اما برای سفر به این کشور پر رمز و راز، باید اطلاعاتتان را بالا ببرید. در اینجا خبرنگاران هدایت را برای شما آماده نموده است که با خواندن و بکارگیری آن، می توانید سفر راحتی به این کشور داشته باشید.

توصیه هایی برای کوله گردی در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

همانجایی غذا بخورید که افراد محلی غذا می خورند

اگر می خواهید غذای محلی هند را بخورید و دنبال کاری های خوشمزه این کشور هستید، کافی است افراد محلی را پیدا کنید و به جاهای شلوغ بروید. رستوران هایی که کسی در آنها نیست یا افراد کمی در آنها دیده می گردد، معمولا به دلیل خاصی خلوت هستند.

قطارگردی کنید

استفاده از شبکه عظیم قطار هندی ها، یک راه عالی برای گشت و گذار در این کشور پهناور است. بلیط های قطار این کشور تند تند خریداری و رزرو می شوند و سیستم رزرو قطار هم، مثل خیلی دیگر از پروسه های هند، پیچیده است. البته سواری در قطارهای هند خیلی شبیه سوار شدن به قطار در جاهای دیگر دنیا نیست چون علاوه بر جمعیت زیادی که گاهی حتی از بیرون قطار آویزان می شوند، اگر در قطار باشید و بتوانید روی جایگاه بنشینید، شانس این را که از مناظر طبیعت لذت ببرید، ندارید.

قبل از اینکه کاری کنید، برای قیمت به توافق برسید

وقتی یک تاکسی یا ریکشاو می گیرید (اگر مترشمار ندارد)، یک راهنما استخدام می کنید، در یک هتل می مانید و یا به توری می رود، همواره اول قیمت را تعیین کنید و کمی هم چانه بزنید! اگر به رستورانی در هند رفتید و دیدید که منوی آن قیمت ندارد، قبل از اینکه غذایتان را سفارش هید، چک کنید که چقدر هزینه بردار است.

آب آشامیدنی تان را تصفیه کنید

در هند اصلا از آب لوله کشی استفاده نکنید. از طرف دیگر به این موضوع فکر کیند که بخواهید بابت هر روز اقامت در این کشور، بطری های آب خریداری کنید و این را هم در نظر بگیرید که میلیون ها گردشگر دیگر مثل شما بخواهند این کار را انجام بدهند، که باعث فراوری پلاستیک های زیادی می گردد و اصلا برای محیط زیست خوب نیست. یک انتخاب سبزتر این است که آب تان را خودتان تصفیه کنید. یکی از بهترین روش ها، استفاده از فیلترهای بطری Water-To-Go است که حتی ریزترین و کوچکترین باکتری های آب را هم از بین می برد.

احترام بگذارید

اینجا کشوری با میراث فرهنگی غنی و سنت های مذهبی عمیق و غنی است. مطمئن باشید اگر با افراد محلی، کمی اندیشمندانه تر آداب و معاشرت کنید، تجربه سفرتان به این کشور زیبا و مرموز، خیلی مثبت تر خواهد بود. خانم ها بهتر است لباس هایی بپوشند که شانه هایشان را بپوشاند و کاملا بلند و گشاد باشد. در مناطق مسلمان نشین هم، تمام بدن باید پوشانده گردد. در هند با دست راستتان غذا بخورید، از نشان دادن هر گونه احساساتی در مکان های عمومی خودداری کنید و قبل از وارد شدن به پرستشگاه ها و مکان های مقدس هم کفشتان را در بیاورید.

خوردن یک سیب در روز، دکتر را از شما دور نگه نمی دارد!

یک باور قدیمی و البته درست در بین مردم تمام دنیا وجود دارد و آن هم این است که خوردن یک سیب در روز، شما را از دکتر دور نگه می دارد، احتمالا در هند این موضوع خیلی درست نیست. در این کشور، میوه ها را معمولا با آب غیر تصفیه می شورند و بنابراین اگر خواستید میوه بخورید، بهتر است که میوه ای را انتخاب کنید که بتوانید پوست آن رابکنید مثل موز یا انبه.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 776

به "توصیه هایی برای کوله گردی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای کوله گردی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید