جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک برگزار گشت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، صبح امروز جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک با حضور رئیس آموزشگاه برگزار گشت.

جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که با حضور رضا قراخانلو و مدیران مراکز آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید در رابطه با مجموعه فعالیت های انجام گرفته در سال 98 و ارائه گزارش، جمع بندی و تحلیل فعالیت های امسال و پیش بینی برنامه های مراکز آموزشگاه در سال 99 بر اساس سیاست کمیته ملی المپیک و آموزشگاه به بحث و گفتگو پرداختند و مقرر شد برنامه های خود را ارائه نمایند.

در این جلسه مقرر شد گزارشی جامع از برگزاری نخستین همایش آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک و دستاوردهای کاربردی آن جمع آوری شده و جمع بندی های لازم برای برگزاری این همایش در سال آینده اقدامات لازم انجام گیرد.

در ادامه جلسه در مورد شرایط ویژه و حاکم بر جامعه و آموزشگاه ملی المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا نکاتی ذکر شد و بر آمادگی آموزشگاه در این ایام برای ارائه سرویس به ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک نموده اند و یا در راه کسب سهمیه هستند، تأکید شد.

در خاتمه مقرر شد برای ارائه خدماتی مطلوب تر به ورزشکاران، مذاکرات لازم با مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی انجام گردد تا برای تسهیل در ورود و خروج ورزشکاران و استقرار کارشناسان این فدراسیون با تجهیزات تشخیصی ویروس کرونا در آموزشگاه ملی المپیک، اقدامات لازم انجام پذیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1150

به "جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید