خودروی الکتریکی جدید ولوو در سال 2021

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سوئدی ها در همین تأسیسات و تا اواسط دهه آینده میلادی زنجیره فراوری پیشرانه های الکتریکی را تکمیل خواهند کرد. ولوو می خواهد در همان زمان سهم 50 درصدی از خودروهای الکتریکی در کل فروش جهانی خود را تجربه کند و باقی فروش نیز به خودروهای هیبریدی اختصاص یابد. قدم بعدی در تحقق این برنامه رونمایی از یک خودروی جدید در مارس 2021 خواهد بود.

خودروی الکتریکی جدید ولوو در سال 2021

به گزارش خبرنگاران و به نقل پدال، اتوموتیونیوز می گوید ولوو از یک خودروی الکتریکی جدید در دوم مارس سال 2021 رونمایی نموده و جزئیات بیشتری از استراتژی الکتریکی سازی خود را منتشر خواهد نمود. چیز زیادی درباره این خودرو نمی دانیم اما خب گفته شده محصول بدون آلایندگی ولوو بر پایه معماری ماژول کامپکت CMA شکل گرفته، معماری ای که در کراس اوور XC40 ریشارژ هم بکار رفته است.

هاکان ساموئلسن مدیرعامل ولوو گفته است:

تا زمان معرفی خودرو اطلاعات زیادی در دست نخواهد بود اما قول می دهم که شاهد خودرویی بسیار زیبا خواهید بود.

زمانی که از مدیر ولوو درباره جایگزین شدن این خودروی الکتریکی با V40 پرسیده شده او گفته است:

برای اینکه سودده باشیم باید روی کلاس های خودرویی لوکس تر با قیمت بالاتر تمرکز کنیم.

در سال 2016 بود که ولوو برای اولین بار برنامه های الکتریکی خود را با پیش نمایش کانسپت های 40.1 و 40.2 اظهار داشت. کانسپت اولی به مدل فراوریی XC40 ریشارژ تبدیل شد درحالی که دومی به خودروی الکتریکی پولستار 2 پرفورمنس بدل شده است.

ساموئلسن در مصاحبه قبلی خود گفته که می خواهد ولوو تا سال 2030 فقط به فراوری خودروهای الکتریکی بپردازد. نسل بعدی شاسی بلند XC90 احتمالاً آخرین محصول این برند با پیشرانه ای درون سوز خواهد بود. در طرف دیگر قرار است یک محصول پایه با قوای محرکه الکتریکی نیز فراوری گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1753

به "خودروی الکتریکی جدید ولوو در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی الکتریکی جدید ولوو در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید