دانستنی های خرید از تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دانستنی های خرید از تایلند

برای این که از سفرتان به کشور تایلند لذت ببرید در این جا لازم دانستیم چند توصیه ضروری درباره دانستنی های خرید، اطلاعات مهم، نحو، دریافت میلع مالیات بر ارزش افزوده VAT را در هنگام خروج از کشور یادآوری کنیم.

دانستنی های خرید از تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

تایلند برای خریداران یک بهشت ایده آل است. معامله در این کشور به راستی صرفه های آشکار و پنهان دارد که به چند نکته از آن اشاره می کنیم:

قیمت ثابت کالاها در فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ رعایت می گردد اما در بقیه موارد چانه زنی و معامله برای پایین آوردن قیمت روش مرسومی است که از سوی گردشگران خارجی در تایلند جاافتاده است.

در جایی که فروشنده برای تخفیف روی خوش نشان داد؛ بین 10 تا 25 درصد امکان تخفیف وجود دارد و این بستگی به مهارت شما در معامله دارد. در نظر داشته باشید که معامله به هر قیمتی که جوش بخورده فروشنده تایلندی از شما قدردان خواهد بود.

اگر شما به اندازه کافی وقت داشتید، بهتر است قدری فروشگاه های مختلف را بگردید و در خصوص اجناس مورد نیازتان پیش از این که تصمیم نهایی را بگیرید کند و کاو و تحقیق کنید.

بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده

گردشگرانی که با ویزا گردشگری به کشور پادشاهی تایلند سفر مینمایند مجاز هستند تا 7 درصد مبلغ کالاهایی را که در فروشگاه های رسمی این کشور خرید می نمایند. به عنوان مالیات بر ارزش افزوده هنگام خروج دریافت نمایند. شرایط دریافت این مایع به توضیح ذیل است:

  • خرید دستکم 2000 بات از هر مغازه در هر روز
  • پر نمودن فرم دریافت مالیات بر ارزش افزوده از سوی فروشنده
  • کالای خریداری شد، ضروری است حداکثر تا 60 روز از کشور خارج گردد.
  • کالا باید از فروشگاهی خریداری گردد که برچسب بازگشت مالیات بر ارزش افزوده به گردشگر را داشته باشد.

در فرودگاه و هنگام خروج فرم مربوط به دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را در طبقه چهارم سالن خروجی به مامور مربوطه ارائه دهید. در نظر داشته باشید که این رویه ضروری است پیش از ورود به سالن ترانزیت انجام گردد. برای اجناس گرانبها مانند ساعت و یا جواهر آلات به ارزش بیش از 10 هزاربات ضروری است تا توسط مامور مربوطه آن را بازبینی کند.

پس از این که از مامور دروازه مهاجرت عبور کردید به قسمت مربوط به مرکز بازپرداخت عوارض VAT refund center بروید و فرم ها را به مامور مربوطه تحویل بدهید:

برای جزئیات بیشتر با دفتر مرکز بازپرداخت عوارض در فرودگاه سورنابوهامی تماس بگیرید: 9 25356576 (0) 66+

www.rd.go.th

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 433

به "دانستنی های خرید از تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های خرید از تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید