در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم، تالار مرکزی رشت حق گیلان است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان، بیان نمود: در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم و باید نسبت به فرهنگ و اجتماع نگرش مثبت پیدا کنیم و لذا حق مردم گیلان است که چنین تالاری داشته باشند.

در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم، تالار مرکزی رشت حق گیلان است

اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از تالار مرکزی رشت، بازگشایی و بهره برداری از این تالار را خواسته اهالی فرهنگ و هنر استان دانست و اظهار کرد: در آغازین روزهای کاری خودم قول حل و فصل مسائل تالار مرکزی رشت را به هنرمندان و مردم فرهنگ دوست گیلان دادم.

وی با اشاره به احداث تالار مرکزی رشت از سال 86 و افتتاح ناقص آن در سال 97، اضافه کرد: متاسفانه طی دو سال گذشته این مجموعه فرهنگی و هنری بلاتکلیف و درس به روی هنرمندان بسته بود لذا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را موظف به پیگیری شرایط تالار کردم.

استاندار گیلان، با بیان اینکه به زودی شاهد بهره برداری قانونی از تالار مرکزی رشت خواهیم بود، توضیح داد: مدیریت تالار با همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر زمینه بهره برداری کامل از این فضای عالی و مناسب را فراهم خواهد نمود.

عباسی، تالار مرکزی رشت را فرصتی برای روحیه بخشی به دوست داران هنر و موسیقی و تئاتر و سینما دانست و اعلام کرد: در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم و باید نسبت به فرهنگ و اجتماع نگرش مثبت پیدا کنیم و لذا حق مردم گیلان است که چنین تالاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه بهره برداری کامل از تالار مرکزی رشت در آینده نزدیک رقم می خورد، خاطرنان کرد: امیدواریم شاهد حضور بچه ها و نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان در کنار هنرمندان و اهالی فرهنگ در این فضا باشیم.

استاندار گیلان، از برآورد هزینه های بازگشایی تالار و اعلام به هیئت دولت در سفر استانی اطلاع داد و یادآور شد: نواقص تالار مرکزی رشت اساسی نبوده و به زودی در معرض استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2394

به "در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم، تالار مرکزی رشت حق گیلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دوران پساکرونا به نشاط احتیاج داریم، تالار مرکزی رشت حق گیلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید