دلایل سفر با تور تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. تایلند کشوری است که از سفر به آن سیر نخواهید شد، چرا که می‌تواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند.

دلایل سفر با تور تایلند

جشنواره سانکران در تور تایلند

سانکران، فستیوال آب که اواسط آوریل برگزار می‌گردد، یک جشن سال نوی تایلندی است. شاید این جشن، باشکوه‌ترین جشنی باشد که یک شخص می‌تواند در تور تایلند تجربه کند. در این فستیوال، تمام مردم کشور به مدت دو تا سه روز آب بازی می‌کنند. با انجام این رسوم، تمام گناهان و اضطراب‌های سال پیش شما شسته شده و برای آغاز سال جدید آماده خواهید شد.

غذای تایلندی در تور تایلند

در تور تایلند می‌توانید با خرید غذاهای تایلندی ارزان از دستفروش‌ها تا بهترین رستوران‌ها یک غذای عالی میل کنید. نودل پدتای (Pad Thai)، سوپ تام یام (Tom Yum)، سالاد تند پاپایا، ماهی تند، انبه با برنج کته، شِیک هندوانه از بهترین غذاهای تایلندی در تور تایلند هستند.

مردم تایلند

حتی پس از سونامی نیز این مردنم لبخند بر لب دارند. مردم محلی با این که بسیاری از داشته‌های را از دست دادند و چیز زیادی برایشان باقی نمی‌ماند، به نشان دادن سخاوت، مهمان‌نوازی و حس شوخ طبعی خود ادامه داده‌اند. بیرون از مناطق توریستی، محلی‌ها همواره علاقه‌مند به صحبت با بازدیدکنندگان  تور تایلند هستند و با لبخند از آن‌ها استقبال می‌کنند. در سفر به تایلند با مردمی شاد برخورد خواهید نمود و از معاشرت با آن‌ها لذت می‌برید.

راهبان بودایی

در تایلند، اکثر مردان حداقل یک یا دو سال زندگی خود را به عنوان راهب می‌گذرانند که با ردای نارنجی شناخته می‌شوند. خدمت کردن در معابد به عنوان کمکی برای دنیای پس از مرگ افراد خانواده در نظر گرفته می‌شود، بنابراین کاری ارزشمند است. مطمئن باشید از معاشرت با راهبان تایلندی پشیمان نخواهید شد، چون با شهروندان دیگر هیچ تفاوتی ندارند. برای این که تایلند واقعی را تجربه کنید، باید به آن جا بروید و با محلی‌ها وقت بگذرانید.

دریاچه های صورتی

نیلوفرهای آبی نقش مهمی در شکوفایی نماهای زیبا در دریاچه‌های اطراف کشور تایلند هستند. در یدون تانی، نیلوفرهای آبی دریاچه قرمز لوتوس بین ماه های نوامبر و فوریه مجموعه ای زیبا از شکوفه های قرمز را ارائه خواهند داد. این دریاچه ی وسیع دارای 15 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض می‌باشد که نمایی زیبا را در این منطقه بوجود آورده است. برخی از راهنماهای موجود در این منطقه به راحتی می توانند مناظر زیبای این دریاه را به نمایش درآوردند. در تور تایلند با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 270

به "دلایل سفر با تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر با تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید