رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داد؛ امدادرسانی به بیش از 4 هزار نفر در 17 استان متاثر از برف و کولاک

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سلیمی گفت: نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر به بیش از 4 هزار نفر در در 17 استان متاثر از برف و کولاک امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داد؛ امدادرسانی به بیش از 4 هزار نفر در 17 استان متاثر از برف و کولاک

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مصاحبه با خبرنگار ، درخصوص وقوع برف و کولاک اظهار کرد: 17 استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، فارس، سمنان، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی طی 48 ساعت گذشته متاثر از برف و کولاک بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی در 59 محور کوهستانی اضافه نمود: در این مدت به 4 هزار 660 نفر امداد رسانی شد و 145 نفر اسکان اضطراری دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان رهاسازی 706 دستگاه خودرو عنوان نمود: 357 نفر از نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر در قالب 102 تیم برای امدادرسانی به مناطق اعزام شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 362

به "رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داد؛ امدادرسانی به بیش از 4 هزار نفر در 17 استان متاثر از برف و کولاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داد؛ امدادرسانی به بیش از 4 هزار نفر در 17 استان متاثر از برف و کولاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید