ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 الیت راهی بازار می گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شیائومی در حالی که خود را برای رونمایی از سری شیائومی 15 در اواخر این ماه آماده می نماید، زیرمجموعه آن، ردمی، بی سروصدا در حال تدارک گام بعدی خود با سری ردمی K80 است. انتظار می رود این سری شامل دو مدل K80 و K80 پرو باشد. اخیرا جزئیات جدیدی در خصوص ردمی K80 پرو به وسیله افشاگر معروف، Digital Chat Station (DCS)، منتشر شده است. اگرچه پست اصلی ویبو به وسیله DCS حذف شده، اما پیش از ناپدید شدن، اسکرین شاتی از آن ثبت شده است.

ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 الیت راهی بازار می گردد

مشخصات ردمی K80 پرو

DCS می گوید ردمی K80 پرو به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 8 الیت کوالکام مجهز خواهد شد. با توجه به این که K70 پرو از تراشه برتر فعلی، اسنپ دراگون 8 نسل 3، بهره می برد، این خبر چندان تعجب آور نیست. برای یادآوری باید بگوییم که کوالکام تصمیم گرفته نسل تازه تراشه پرچم دار خود را با نام اسنپدراگون 8 الیت راهی بازار کند.

K80 پرو بعلاوه ممکن است به یک باتری سیلیکونی غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز گردد که ارتقای قابل توجهی نسبت به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی K70 پرو محسوب می گردد. DCS بعلاوه ادعا می نماید چگالی انرژی به اوج تازهی رسیده است، که احتمالا به توانایی باتری در ذخیره سازی انرژی بیشتر در فضای کمتر اشاره دارد. باتری های سیلیکونی به چگالی انرژی بالاتر در مقایسه با باتری های لیتیومی معروف هستند و به همین علت امکان ساخت باتری های کوچک تر با همان ظرفیت یا باتری های با ظرفیت بیشتر در همان میزان را فراهم می نمایند. این یعنی دستگاه احتیاجی به حجیم تر شدن برای جا دادن باتری بزرگ تر ندارد. بنابراین چگالی انرژی در اوج تازه می تواند به معنای باتری حتی باریک تر باشد که بر ضخامت کلی دستگاه نیز تأثیر می گذارد.

بعلاوه گفته می گردد K80 پرو از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می نماید. با این حال، یک ویژگی کلیدی اضافه شده، پشتیبانی از شارژ بی سیم است که DCS به آن اشاره نموده. در صورت صحت این ادعا، این اولین مورد برای سری K ردمی خواهد بود که راهی راحت برای شارژ گوشی بدون احتیاج به کابل ارائه می دهد. با این حال، توجه داشته باشید که این ها هنوز شایعات هستند. برای تأیید این جزئیات باید منتظر اعلام رسمی ردمی باشیم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2681

به "ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 الیت راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 الیت راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید