هر آنچه درباره نمایشگر همواره روشن آیفون 14 پرو باید بدانید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، همانطور که احتمالا می دانید، مدل های پرو آیفون 14 بعد از مدت ها انتظار قابلیت نمایشگر همواره روشن را دریافت نموده اند. این یعنی بدون احتیاج به روشن کردن نمایشگر، می توانید اطلاعات مهمی مانند ساعت، نوتیفیکیشن ها و ویجت های لاک اسکرین را مشاهده کنید. در این مطلب به تعدادی از سوالات ایجاد شده در خصوص این قابلیت می پردازیم.

هر آنچه درباره نمایشگر همواره روشن آیفون 14 پرو باید بدانید

چگونه کار می نماید؟

با وجود اینکه مدل های پرو آیفون 13 هم از نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت متغیر بهره می برند، ولی حداقل رفرش ریت آن ها به 10 هرتز می رسد. اما برای آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس، حداقل رفرش ریت 1 هرتز است و بنابراین با فعال سازی نمایشگر همواره روشن، انرژی بسیار کمی مصرف می گردد.

چه شکل و شمایلی دارد؟

با فعال سازی قابلیت نمایشگر همواره روشن، روشنایی تصویر پس زمینه به طور قابل توجهی کاهش پیدا می نماید و مواردی نظیر ساعت، ویجت ها و نوتیفیکیشن ها را می توانید ببینید.

آیا امکان شخصی سازی این مشخصه وجود دارد؟

با توجه به اینکه هنوز آیفون 14 و 14 پرو راهی بازار نشده اند، در این زمینه نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. ولی با توجه به رویکرد اپل در قبال شخصی سازی ویژگی های مختلف، در این زمینه نباید انتظار زیادی داشته باشیم.

آیا آیفون های قدیمی قابلیت نمایشگر همواره روشن را دریافت می نمایند؟

همانطور که گفتیم، نمایشگر استفاده شده برای مدل های پرو آیفون 14 پیشرفته تر از نسل های قبلی است و در نتیجه این قابلیت قرار نیست برای نسل های قبلی ارائه گردد.

آیا این مشخصه عمر باتری را کاهش می دهد؟

اپل می گوید به لطف استفاده از فناوری های تازه برای نمایشگر مدل های پرو، این دو گوشی از نظر مصرف انرژی عملکرد بهینه ای دارند. از سوی دیگر باید به بهره گیری از چیپست تازه نفس A16 اشاره کنیم که نسبت به نسل قبلی انرژی کمتری را مصرف می نماید.

هنوز این گوشی ها از نظر عمر باتری مورد آنالیز قرار نگرفته اند ولی اپل اعلام نموده که باتری آیفون 14 پرو مکس برای تماشای ویدیو تا 29 ساعت دوام می آورد که یک ساعت بیشتر از نسل قبلی است. البته عمر باتری مربوط به استریم ویدیو و پخش موسیقی در مقایسه با نسل قبلی با تغییری روبرو نشده است. در این مورد باید چند روزی منتظر بمانیم تا گزارش های مربوط به عملکرد باتری منتشر شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2481

به "هر آنچه درباره نمایشگر همواره روشن آیفون 14 پرو باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره نمایشگر همواره روشن آیفون 14 پرو باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید