روبینسون و کروزو از 20 آبان به صحنه می رود، نمایشی با 2 بازیگر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا کوشک جلالی کارگردان تئاتر ایران قرار است از تاریخ 20 آبان ماه امسال اثر تازه اش را با عنوان روبینسون و کروزو در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

روبینسون و کروزو از 20 آبان به صحنه می رود، نمایشی با 2 بازیگر

این اثر که پیش از این در چند کشور با بازیگران خارجی روی صحنه رفته است به مدت سی شب در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می گردد. نویسندگی این اثر نمایشی بر عهده نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو است که با ترجمه ای از خود کارگردان روی صحنه خواهد رفت.

مرتضی اسماعیل کاشی و یاسر خاسب بازیگران تازه ترین نمایش کوشک جلالی هستند و تهیه کنندگی این اثر بر عهده کامبیز کاشفی و مهدی فرشاد است.

طبق برنامه ریزی های اجرا شده این نمایش هرشب ساعت 19:15 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود که پیش فروش بلیت های این نمایش از عصر امروز 15 آبان ماه در سایت های اینترنتی شروع خواهد شد.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مجری طرح: کامبیز کاشفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سینا فیض، دستیار دوم کارگردان: آرین فرزانه، منشی صحنه: راحیل مرشدی، مدیر صحنه: امین احمدلو، دستیار صحنه: نازنین سواررخش، انتخاب موسیقی: تعیین رضایی راد، طراح صحنه و لباس: سینا فیض، عکاس، طراح پوستر و بروشور و مدیر تبلیغات: محمد صادق زرجویان.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 310

به "روبینسون و کروزو از 20 آبان به صحنه می رود، نمایشی با 2 بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبینسون و کروزو از 20 آبان به صحنه می رود، نمایشی با 2 بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید