رونمایی از تیم بین المللی کی روش مقابل تایلند، حمله به فیل جنگی، تدارک رویای غول کشی در جام جهانی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران برای حفظ صدرنشینی در گروه خود به مصاف تایلند می رود تا گام دیگری برای راهیابی به جام ملت های آسیا بردارد.

رونمایی از تیم بین المللی کی روش مقابل تایلند، حمله به فیل جنگی، تدارک رویای غول کشی در جام جهانی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 روز سه شنبه 23 مهر در استادیوم آزادی میزبان تایلند خواهد بود. ایران که با 4 امتیاز در صدر گروه B مسابقات مقدماتی جام ملت های 2015 آسیا واقع شده است برای حفظ موقعیت خود به مصاف حریفی می رود که روی کاغذ شکست آن دور از ذهن نخواهد بود. تایلند در 2 بازی گذشته 3 بر یک در خانه به کویت باخت و 5 بر 2 هم مغلوب لبنان شد. ایران هم با 5 گل لبنان را شکست داده و در خانه کویت به تساوی یک بر یک رسید. تفاوت میان 2 تیم بسیار زیاد و معین است که فیل های جنگی تایلند شب دشواری را تجربه خواهند کرد.

با این حال در اردوی تیم ایران تاکید بر این موضوع است که نباید تایلند را دست کم گرفت. نمایش قابل توجه تیم بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده توجه به فوتبال تایلند افزایش پیدا کند به همین دلیل بازیکنان ایران آماده می شوند تا با تمام توان برابر تایلند به میدان بروند. این دیدار علاوه بر آنکه مصافی برای ایران جهت راهیابی به جام ملت های آسیا است، یک بازی تدارکاتی نیز محسوب می گردد.

کارلوس کی روش تمامی بازیکنان مورد نظر خود از جمله بازیکنان بین المللی چون داوری و بیت آشور را فراخوانده تا در کنار سایر بازیکنان محک بخورند و تیم مورد نظر او برای جام دنیای 2014 شکل بگیرد.

سرمربی تیم ملی برای روز سه شنبه رویای خود را دارد. او می داند که با یک نتیجه کوبنده حرف و حدیث ها در اطراف تیم ملی پایان پیدا می نماید همانطور که با وجود تمام شایعات و نقدها خاتمه این کی روش بود که توانست تیم خود را به جام دنیای برساند. اکنون تایلند حریفی است که می تواند باز هم تیم ملی فوتبال و کارلوس کی روش را در ویترین قرار دهد.

با این وجود سرمربی تایلند از کشور خود کری خوانی را شروع نموده و آنها با ادعای زیاد به ایران آمده اند. بدون شک کسب حداقل امتیاز از این بازی رویای تایلندی ها خواهد بود و آنها کوشش خواهند کرد با تحمیل آنچه در ذهن دارند شرایط بازی را به سود خود تغییر دهند. با این حال تیم ایران در ماه های اخیر به ثبات محسوسی رسیده و دیگر از آن تیم ملی که هرازگاهی نتایج خوب یا بدش همه را شوکه می کرد خبری نیست.

کارلوس کی روش تمام مردانش را فراخوانده تا یک تیم بین المللی را روانه بازی کند. تیمی که هر روز که می گذرد فاصله اش با جام دنیای کمتر می گردد و برای آنها که می خواهند با بزرگان فوتبال دنیا سرشاخ شوند نباید شکست دادن تایلند کار دشواری باشد. هر چند این بازی برای تایلند حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها هم بهترین بازی خود را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگاران، در دیگر دیدار این گروه کویت و لبنان برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 629

به "رونمایی از تیم بین المللی کی روش مقابل تایلند، حمله به فیل جنگی، تدارک رویای غول کشی در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تیم بین المللی کی روش مقابل تایلند، حمله به فیل جنگی، تدارک رویای غول کشی در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید