زمستانی رویایی در مونترال

به گزارش تور ارمنستان ارزان، زمستان در مونترال کانادا

وقتی اسم کانادا و مونترال می آید همه یاد سرما و برف و یخ می افتند، مونترال عظیم ترین شهر استان کبک است و فرهنگ ها و ملت های گوناگونی دارد این شهر با داشتن آسمان خراش ها و بناهای تاریخی همواره چیز جدیدی برای گردشگران دارد و در زمستان پر از تفریحات برفی و یخی است، بغیر از این، جشنواره های زمستانی زیادی هم در کانادا برگزار می گردد با خبرنگاران همراه باشید تا زمستانی سرد را در مونترال کانادا تجربه کنید.

زمستانی رویایی در مونترال

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

در کلبه های یخی بمانید

اولین بار کلبه های یخی در فنلاند به وجود آمدند، در مونترال کانادا در پارک ژان دراپو در دهکده برفی اقامتگاه های یخی برای مسافران نترس و گرمایی درست شده است، این اقامتگاه 10 اتاق، 15 سوییت و 6 کلیه یخی دارد که هزینه اقامت در این محل برای هر کس بین 195 تا 295 دلار است همه وسایل این اقامتگاه خاص و منحصر بفرد است و از جنس یخ می باشد، اقامت در این هتل واقعا تجربه ای خاص و متفاوت است که آن را می توانید در زمستان مونترال بدست آورید.

اسکیت بازی کنید

اگر فکر می کنید که هوای بیرون برای اسکیت بازی کردن خیلی سرد است به مجموعه سرپوشیده یخی بروید و در آنجا اسکیت بازی کنید، این مجموعه در بلندترین ساختمان مونترال در کنار ایستگاه مترو واقع شده است و هر روز باز است، ورودی این مجموعه 7 دلار، برای بچه های زیر 12 سال 5 دلار و برای دانش آموزان 6 دلار است، اسکیت با مبلغ 6.5 دلار کرایه داده می گردد.

اثار هنری شهر کبک را ببینید

به موزه هنرهای زیبا مونترال بروید که اخیرا مجموعه های جدیدی به آن ها اضافه شده است و در آن ها کلیساهای سابق منطقه مسکونی ارسکین و آمریکا طراحی شده است بازید از این موزه در یک شب سرد زمستانی خیلی می چسبد!

نان بیگل بخورید

به نانوایی فیرمونت این شهر بروید و بیگل (نان دونات شکل) بخورید، در سال 1919 این نانوایی نان بیگل کونترال را برای اولین بار درست کرد نانی که با دست حلقه شده، در آب و عسل جوشانده می گردد و در تنورهای هیزمی می پزد نتیجه آن نانی می گردد که اگر در لحظه از تنور در آمدن آن را بخورید مزه ای فراموش نشدنی دارد و در شب های سرد این شهر حسابی گرمتان می نماید، این نان در شکل های مختلفی پخته می گردد اما به نظر می رسد کنجدی آن از همه خوشمزه تر باشد .

غذا بخورید

مهم نیست که در چه فصلی هستیم در مونترال باید مزه تمام غذاهای این شهر را چشید، مونترال از نظر داشتن تعداد رستوران ها بعد از نیورک دومین نفر است و با غذاهای متنوعی که دارد این فرصت را به شما می دهد تا بدون اینکه از این شهر خارج شوید طعم غذاهای همه دنیا را تجربه کنید، ایتالیایی های زیادی در مونترال زندگی می نمایند که این باعث شده رستوران های ایتالیایی خوب و با سابقه ای در این شهر وجود داشته باشد.

از موزه های زیر زمینی دیدن کنید

140 قطعه آثار هنری معاصر در متروی مونترال وجود دارد که ایستگاه های متروی این شهر را به بزرگترین گالری هنری در دنیا تبدیل نموده است، وقتی در شهر رفت و آم می کنید زمان بگذارید و از آثار هنری هر ایستگاه دیدن کنید.

منبع: petergreenberg.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1198

به "زمستانی رویایی در مونترال" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمستانی رویایی در مونترال" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمستانی رویایی در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید