زیباترین شهرهای تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، زیباترین شهرهای تایلند، دارای جاذبه‌هایی همچون سواحلی زیبای آفتابی و چشم‌نواز، تفریحات آبی هیجان‌انگیز، جاذبه‌های مدرن و تاریخی هستندو در این مقاله شما را با زیباترین شهرهای کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.

زیباترین شهرهای تایلند

جزیره پوکت (phuket)، جزیره ای در غرب کشور تایلند می باشد. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، این جزیره پاسخگوی تمام نیازهایی که در تعطیلات به آن نیاز خواهید داشت را برای تجربه دارد. سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی، برآمدگی‌های سنگی و پرتگاه‌های عظیم آهکی هستند. افرادی که به دنبال جایی به غیر از ساحل هستند، می توانند تورهای جنگل‌های سرسبز گرمسیری، جنگل‌های نارگیل، شالیزارها، سواری بر روی فیل‌ها، موج‌سواری، قایق‌سواری با قایق‌های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را انتخاب کنند.

بانکوک، پایتخت کشور تایلند دارای بهترین جاذبه‌های این کشور را در خود جای داده است. بانکوک هر ساله به عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا توسط مجله معتبر سفر و فراغت انتخاب می‌شود. شهرهای بانکوک، پوکت و پاتایا بهترین مقاصد گردشگری برای مسافران تایلند هستند. البته بیشتر ایرانی ها هم برای سفر به تایلند پوکت، پاتایا و یا بانکوک را انتخاب می‌کنند. مجموعه کاخ پادشاهی به انگلیسی Grand Palac، از زیباترین جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می‌رود.

شهر ساحلی پاتایا (pattaya)، مقصد دوم گردشگرانی است که به کشور تایلند سفر کرده‌اند. بیشتر افراد تور ترکیبی بانکوک-پاتایا انتخاب می‌کنند که پیشنهاد ما تور تایلند لحظه آخری است که قیمت ارزانی هم دارد. این شهر در 165 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار گرفته و اگر تمایل دارید با اتوبوس به این شهر سفر نمایید چیزی در حدود 2 ساعت را در اتوبوس سر کنید. پاتایا هر ساله میزبان پنج میلیون توریست است. تفریحاتی مانند جت اسکی، موج سواری،شنا، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی را برای تجربه دارد.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 296

به "زیباترین شهرهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید