آشنایی با شهر کرابی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کرابی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که در لیست سفر بسیاری از گردشگران قرار دارد. در این مقاله یک سری اطلاعات کلی در مورد شهر، بهترین زمان سفر به کرابی آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با شهر کرابی

کرابی نیز مانند دیگر شهرهای کشور تایلند آب و هوای گرمی دارد. در کل سال به ندرت دمای این منطقه به زیر 27 درجه می‌رسد. بادهای موسمی در اینجا گاهی باعث بارش باران‌های معمولی و گاهی باعث ریزش باران‌های سیل آسا خواهد شد. اگر قصد سفر با تور کرابی را دارید باید بگوییم بهترین زمان سفر به این منطقه از اواخر ماه ژانویه تا مارس می‌باشد که بارش باران کمتر رخ می‌دهد. در این زمان گردشگران زیادی برای تفریح به کرابی سفر می‌کنند. به خاطر بسپارید، با نزدیک شدن کریسمس و تعطیلات قیمت‌ها طبیعتا گرانتر هستند.

در تور کرابی می‌توانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده ایجاد نمایید. کرابی یکی از استان‌های کشور تایلند می‌باشد که چندین جزیره در جنوب این کشور را در برگرفته. این استان به دلیل دارا بودن طبیعتی بی‌نظیر و سواحل دیدنی انتخاب بسیاری از افراد در دنیا برای گشت‌وگذار می‌باشد. سواحل شنی همراه با آب‌های گرم و خوش رنگ در کنار غارهای آهکی بی‌شمار و صخره‌های مرجانی در اشکال مختلف، این منطقه را به دنیایی از دیدنی‌ها و تفریحات در تایلند تبدیل کرده است. کرابی بیش از 100 جزیره دارد که بسیاری از این جزیره‌ها با مهیا کردن خدمات بسیار مناسب توریستی میزبان گردشگران و علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌باشند. این شهر جایی برای خستگی باقی نمی‌گذارد، به قدری زیبایی در خود دارد که فکر بازگشت به خانه از یادتان خواهد رفت. سواحل عالی و پوشش انبوه گیاهی در اینجا امکان فعالیت در ورزش‌های مهیج را مهیا کرده‌ است.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 272

به "آشنایی با شهر کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید