سفری که میزبان آن ارواح هستند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نظر شما در خصوص بازدید از یک جاذبه گردشگری ترسناک اما متفاوت چیست؟ جایی که اصلا انتظارش را ندارید، مکانی مذهبی که با حضور ارواح پر شده است.

سفری که میزبان آن ارواح هستند

تا به امروز از مکان های ترسناک بسیاری با شما سخن گفتیم. این بار و در سفری متفاوت، به جایی خواهیم رفت که اصلا انتظار تجربه ترس را نداریم. جایی که در بسیاری از نمونه های آثار ژانر وحشت، مکانی امن را در اختیار افراد هراسان از نیروهای اهریمنی قرار می دهد. خادمان این مکان در پی یاری به انسان های درمانده از تجربه پدیده های عجیب و ماورایی هستند. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم به ترسناک ترین کلیسای جهان برویم.

مراسم تدفین در ترسناک ترین کلیسای جهان

همه چیز به اجرای یک مراسم تدفین در سال 1968 بازمی شود؛ زمانی که شانه های خسته کلیسای سنت جورج تاب تحمل سقف آن را نداشت و بالاخره بام ساختمان فرو ریخت. در آن روز ساکنان محلی شاهد یکی از بدترین کابوس های خود بودند و به سرعت ساختمان را ترک کردند.

بازسازی کلیسا

ژاکوب هادراوا (Jakub Hadrava) در پی بازسازی و احیای مجدد این مکان مذهبی قرن چهاردهمی بود. جایی که چه از بُعد دینی و چه تاریخی، مکانی ارزشمند و نیازمند حفظ و حراست به شمار می رفت. با راه حل این هنرمند در عین یاری به کلیسا، آن را به یکی از ترسناک ترین نمونه های نوع خود بدل کرد. جایی که قدم گذاشتن در آن و نشستن و دعا خواندن، نیازمند دل و جرئتی فراوان بود. این مکان شایسته انتخاب شدن به عنوان یکی از مقاصد توریستی وحشت شد.

اشباح ترسناک

آقای هاردراوا یک سری پیکره های شبح وار را مهمان کلیسا نموده و آن ها را جابه جا در میان نیمکت های صحن کلیسا نشانده است، گویی که این ارواح در حال نیایش هستند. حضور این ارواح سفیدپوش اتمسفری عجیب را به محیط بخشیده است. جایی که همه چیز متفاوت تر از آن چیزی است که انتظارش را داریم.

جاذبه توریستی مدرن

اما دستاورد این هنرمند شاید فضایی ترسناک و رعب آور را بر محیط این کلیسای در حال تخریب حاکم نموده باشد، اما مزیت های خود را داشته و امتیازات خاصی را نصیب این بنای باستانی نموده است. واقعیت این است که از زمان اضافه شدن این اثر هنری، این کلیسا به شکلی عجیب در جذب بازتماشاماینده و توریست پیروز عمل نموده است. در حال حاضر توریستان بسیاری از کشورهایی همانند برزیل، استرالیا، روسیه، انگلستان و آلمان، برای بازدید از آن رنج سفر را تحمل می نمایند.

اگر به مطالب توریستی وحشت علاقه دارید، مطلب قبرستان جن ها، مکانی مخوف در چابهار را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب توریستی، عجیب ترین رستوران های جهان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2426

به "سفری که میزبان آن ارواح هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری که میزبان آن ارواح هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید