مقاصد گردشگری ارزان اروپا برای سفر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یکی از بهترین سفرهایی که می‌تواند برای شما ارزان تمام شود، سفر به قاره اروپا با کشتی کروز است. در این مقاله با کشورهایی از قاره اروپا آشنا خواهید شد که هزینه سفر کمتری نسبت به بقیه دارند.

مقاصد گردشگری ارزان اروپا برای سفر

فرانسه

با اینکه سفر به کشور فرانسه به صورت تکی ارزان نیست، اما تور ترکیبی آن با دانستن امکانات تور کشتی کروز ارزان ارزان‌تر تمام می‌شود و شما را به بازدید جاذبه‌هایی مانند کاخ ورسای و یا برج ایفل از شهر پاریس و ده‌ها جاذبه دیگر از کشورهای ایتالیا و اسپانیا خواهد برد. اما اگر سفر با کشتی کروز را انتخاب نکردید برای تجربه یک سفر ارزان باید به شهرهای دیگری مانند پاریس بروید. در سال 2012، قیمت‌های اعلام شده برای هتل‌های شهر Loire Valley نشان داد که قیمت‌ها در حدود 19 درصد کاهش پیدا کردند. نام این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. بهترین مسیر برای سفر به این شهر، کرایه ماشین در پاریس و 240 کیلومتر رانندگی به سمت جنوب می‌باشد. زمانی که به این شهر رسیدد، تمایل دارید میان تاکستان های زیبای آن رانندگی کنید. در این شهر، صدها مسافرخانه روستایی کوچک و هتل های شیک بزرگ وجود دارد که قیمت آنها از شبی 70 دلار غاز می شود. برای سفر به شهر Loire Valley  ماه‌های تیر و مرداد این شهر بسیار شلوغ می‌باشد و بهتر است در فصل‌های بهار و پاییز به آنجا سفر نمایید. هوا در اوایل پاییز هنوز گرم می‌باشد.

ایرلند شمالی

ایرلند شمالی معمولا در فهرست شهرهای ارزان قیمت برای سفر قرار ندارد. اما در سال جاری، دومین شهر بزرگ این کشور، Derry/Londonderry می‌باشد، بهترین مقصد گردشگری ارزان به این کشور شده و این شهر حدود 25 میلیون دلار برای برنامه های فرهنگی و گردشگری خود امسال هزینه کرده است تا گردشگری بیشتری را از سراسر جهان به سمت خود جذب نماید. این برنامه‌ها بسیار جالب هستند و مانند ارکستر سمفونی لندن، رویال باله و نمایش های سم شپارد هستند. میدان ابرینگتون دوباره در سال 2012 میلادی یک مکان عمومی روباز برای برگزاری کنسرت‌ها و جشنواره‌ها بازگشایی گردید. پایان ماه فروردین بهترین زمان برای سفر به ایرلند شمالی می‌باشد. در 18 مارس این سال در سالن ارکستر سمفونی لندن در این کشور، جان ویلیامز برنامه دارد. سفر با کشتی کروز پر از جاذبه برای بازدید و هزینه کمی برای سفر دارد.

اسلواکی

جمهوری چک و اسلواکی از سال 1993، اهداف متفاوتی داشتند و جمهوری چک یک مکان عالی برای تجمع کوهنوردها و در مقابل آن اسلواکی، کمتر مورد توجه گردشگران بود. در جشن 20 سالگی استقلال این کشور، با سرعت رشد اقتصادی زیاد در اتحادیه اروپا، اسلواکی به واقعیت خود نزدیک شد. در سال‌های اخیر نیز در مرکز این کشور، براتیسلاوا هتل‌های 5 ستاره لوکسی ساخته‌اند که قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. این شهر زیبا، یکی از 10 شهر زیبا با قیمت بسیار ارزان در اروپا می‌باشد.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 855

به "مقاصد گردشگری ارزان اروپا برای سفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاصد گردشگری ارزان اروپا برای سفر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد گردشگری ارزان اروپا برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید