سقف مجاز قانونی در حقوق دریافتی مدرس خیابانی رعایت شده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور گفت:حقوق دریافتی استاندار سیستان و بلوچستان منطبق بر قوانین و مقررات بوده و سقف مجاز قانونی رعایت شده است.

سقف مجاز قانونی در حقوق دریافتی مدرس خیابانی رعایت شده است

به گزارش از ، به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید براینکه حقوق دریافتی استاندار سیستان و بلوچستان منطبق بر قوانین و مقررات بوده و سقف مجاز قانونی رعایت شده است، خاطرنشان کرد: انتخاب مدرس خیابانی با هدف به میدان کشاندن همه ظرفیت های مالی بومی برای برطرف محرومیت جنوب شرق کشور اجرا شده است.

در متن اطلاعیه روابط عمومی وزارت کشورآمده است: نظر به درج اخبار مغشوش درخصوص استاندار منتخب استان سیستان و بلوچستان جناب آقای مدرس خیابانی و با تأکید بر رویکرد وزارت کشور در انتخاب مدیران استانی بر اساس شاخص های؛ سلامت مالی، عقلانیت انقلابی، کارآمدی با رویکرد پیشرفت همه جانبه به ویژه در منطقه ها کمتر برخوردار کشور، موارد ذیل به استحضار اصحاب شریف رسانه و عموم مخاطبان می رسد که طبق توضیحات و اطلاعات منتشر شده از مسئولان شرکت سرمایه گذاری امید درباره آنچه تحت اسم فیش حقوقی منتسب به جناب آقای مهندس مدرس خیابانی پیشتر در بعضی رسانه ها منتشر شده است، کاملا روشن است که سند مذکور شامل تجمیع معوقات و مطالبات مربوط به چندین ماه فعالیت ایشان می باشد. بر مبنای این توضیحات، فرایند فوق برای سایر کارکنان و مدیران آن مجموعه، به همین منوال محاسبه و پرداخت شده است.

روابط عمومی وزارت کشور یادآور شده است: آنالیز ها نشان می دهد، برخلاف ادعاهای مطرح شده در بعضی رسانه ها، حقوق دریافتی ایشان منطبق بر قوانین، مقررات و ضوابط بوده و در این رابطه سقف مجاز قانونی رعایت شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه، بر تعهد، پاکدستی، مسئولیت پذیری و برخوردار از سوابق راسخ اجرائی و پیشینه روشن مدیریتی به ویژه در عرصه های مالی مدرس خیابانی تاکید شده و خاطرنشان نموده است: بر همین اساس انتخاب ایشان به اسم استاندار استان سیستان و بلوچستان، با هدف به میدان کشاندن همه ظرفیت های مالی بومی در جهت برطرف محرومیت ها و پیشبرد فرایند پیشرفت پایدار و همه جانبه در خطه زرخیز جنوب شرق کشور اجرا شده است.

در این اطلاعیه بعلاوه آمده است:وزارت کشور امیدوار است با همراهی و حمایت عموم مردم، اقشار، اصناف مختلف و نخبگان مختلف در استان و با استفاده از تجارب استاندار منتخب در حوزه های گوناگون مالی، ریل گذاری لازم برای تحقق بخشیدن به تمامی ظرفیت های سرشار استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرد.

روابط عمومی وزارت کشور اضافه نموده است: وزارت کشور ضمن استقبال از شفافیت اطلاعات و لزوم نظارت مردمی بر مدیران، بر نقش مهم رسانه ها در ارتقای اعتماد عمومی در کشور به وسیله ارائه اخبار دقیق به جامعه و اخلاقی ساختن فضای سیاسی رسانه ای کشور تأکید می نماید.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2145

به "سقف مجاز قانونی در حقوق دریافتی مدرس خیابانی رعایت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف مجاز قانونی در حقوق دریافتی مدرس خیابانی رعایت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید