با شهر زیبای زوریخ بهتر آشنا شوید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، زوریخ شهری زنده و پر جنب‌وجوش در کشور سوئیس است و رستوران‌های بیشمار عالی دارد. این شهر بر روی دریاچه‌ زیبا، نزدیک کوهستان و تعدادی شهر دیگر بنا شده است و جاذبه‌های فرواوانی برای بازدید دارد.

با شهر زیبای زوریخ بهتر آشنا شوید

زوریخ یکی از مراکز دانشگاهی مهم و عالی در سراسر جهان بوده و در هر نقطه از آن می‌توانید رگه‌هایی از هنر را پیدا نمایید. زوریخ شهری پر از هنرهای خیابانی و نمایشگاه‌های هنری بوده که هر هنردوستی را سر ذوق خواهد آورد.

آب و هوای زوریخ در تمام طول سال معتدل بوده و هوای آن در فصل تابستان‌ گرم است. هوا در فصول بهار و پاییز مطلوب و معتدل است، زمستان‌های این شهر سرد بوده و برف هم به حدی در آن می‌بارد که تا مدتی زمین را سفیدپوش خواهد کرد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، می‌توانید برای بهره‌‌وری بیشتر در طول بهار و تابستان برنامه‌ریزی و از فصل زمستان هم اکیدا خودداری نمایید. تور ترکیبی اروپا که ترکیبی از کشورهای ایتالیا و سوئیس است یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای رسیدن به شهر زیبا و رویایی زوریخ می‌باشد.

هتل‌های زوریخ در تمام سال برای هر کسی گران به حساب می‌آیند. قیمت‌ها در طول تابستان در اوج خود قرار داشته و از ماه مه تا سپتامبر ثابت می‌باشند. در بقیه طول سال قیمت‌ها کمی کاهش پیدا خواهد کرد. زوریخ شهری تجاری و پایتخت اقتصادی این کشور به حساب می‌آید و هر رویدادی که در آن برگزار می‌گردد و روی قیمت‌ها تاثیر خواهد گذاشت. برخی از آخر هفته‌ها در میان فصول مقرون به صرفه نیز می‌باشد. تعداد کمی هاستل در این شهر قرار دارد که نسبت به استاندارد‌های اروپایی گران است. اگر بخواهیم لیستی از میانگین قیمت انواع هتل براساس کیفیت و تعداد ستاره تهیه کنیم، قیمت‌ها به صورت زیر هستند: هتل 1 ستاره در میانگین قیمتی 62 تا 120 فرانک قرار دارد، هتل 2 ستاره 102 تا 154 فرانک، هتل 3 ستاره 111 تا 230 فرانک، هتل 4 ستاره 134 تا 323 فرانک و هتل 5 ستاره 269 تا 513 فرانک که معادل 807000 تا 1539000 تومان است. برای یک شب اقامت در یک اتاق اشتراکی 45 فرانک است، می‌توانید اتاق‌های تک نفره و خصوصی را با پرداخت حداقل فرانک و کمی بیشتر از 140 فرانک رزرو نمایید. 

غذا در رستوران‌های این شهر قیمت بالایی دارند و تعداد زیادی غرفه‌ی خیابانی در زوریخ قرار گرفته‌اند و غذاهای آن در دسترس نیستند. نوشیدنی‌ها  در رستوران‌ها گران بوده و طرز عجیبی همان نوشیدنی‌ها را می‌توانید در سوپرمارکت‌ها با قیمتی بسیار ارزان در تور دور اروپا تهیه نمایید.

شبکه‌ی حمل و نقل در شهر زوریخ کشور سوئیس عالی و منظم است. اصلی‌ترین وسایل حمل و نقل این سیستم شامل اتوبوس و تراموا و قطارهای محلی می‌باشد که اغلب محله‌ها و نقاط اصلی این شهر را پوشش داده است. ایستگاه قطار زوریخ HB همه‌ی خدمات حمل و نقل را دارد. این ایستگاه در مرکز شهر قرار داشته و جدا از تراموا و اتوبوس‌های شهری، قطارهایی برای جابجایی بین شهرها در سوئیس و قطارهایی که عازم به کشورهای همسایه مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و اتریش از این ایستگاه حرکت می‌کنند. پایانه‌ی اتوبوس Sihlquai در 100 متری شمال ایستگاه قطار قرار دارد. استفاده از همه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی زوریخ با کارت سفری سوئیس و چندین کارت سفری دیگر رایگان حساب می‌شوند. آژانس مسافرتی ما نمایندگی کشتی کروز MSC را دریافت کرده است و تورهای متنوعی برای سفر به بهترین کشورهای اروپایی دارد.

برخی از هزینه های حمل و نقل در شهر زوریخ کشور سوئیس به صورت زیر است:

تاکسی از فرودگاه به سمت مرکز شهر در حدود  65 تا 75 فرانک هزینه دارد. قطار اکسپرس از فرودگاه تا مرکز شهر 6.6 فرانک هزینه دارد. هر 3 کیلومتر جابه‌جایی توسط تاکسی 18 تا 24 فرانک هزینه دارد. کارت سفری 24 ساعته، قابل استفاده در تراموا، قطار و اتوبوس 5.2 تا 8.6 هزینه دارد.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 854

به "با شهر زیبای زوریخ بهتر آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با شهر زیبای زوریخ بهتر آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شهر زیبای زوریخ بهتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید