آشنایی با شهر پاتایا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در تو پاتایا با شهری آشنا خواهید شد که هر قسمت آن می‌تواند برای شما به یک جاذبه تبدیل شود. پاتایا با سواحلی آفتابی، سایت‌های غواصی و شنا توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

آشنایی با شهر پاتایا

اجاره دادن سایبان و تخت در حاشیه ساحل و همینطور اجاره دادن اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه و لوازم ورزشهای آبی اطراف ساحل خود به یکی از منابع درآمد مردم این شهر از طریق گردشگران تور پاتایا تبدیل شده است.

مردم پاتایا مردمی خونگرم و مهمان‌نواز هستند و از هر موقعیتی برای شادی و یا لبخند استفاده می‌کنند. آنها انسان هایی صبور و اهل مدارا هستند که اگر با تور پاتایا همراه شوید بیشتر متوجه ای موضوع خواهید شد. تابلوهای نقاشی که در این شهر معمولا دیده می‌شوند، مذهبی هستند.

در تور پاتایا نباید به عکس پادشاه و یا حتی نباید به نقاشی‌های مذهبی توهین کنید.

تاریخچه شهر پاتایا به سال 1960 میلادی بازمی‌گردد، زمانی که برخی از ساکنان بانکوک برای تعطیلات آخر هفته این شهر را انتخاب می‌کردند. پیش از آن پاتایا دهکده ماهیگیری خواب آلودی بود تا زمانیکه جنگ ویتنام بین آمریکا و ویتنام آغاز گردید. ارتش آمریکا برای استفاده لجستیک جنگ و ایجاد پایگاه نزدیک این شهر فرودگاهی ساخت و این شهر برای افراد فقیر تایلندی به محلی برای بدست آوردن کسب و کار تبدیل نمود. در واقع صنعت گردشگری در این شهر از آن تاریخ شروع شد.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 275

به "آشنایی با شهر پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید