تور ارزان فرانسه: فرانسه پردیس مقابله با حملات سایبری افتتاح کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته برونو لو میر وزیر اقتصاد فرانسه، در حقیقت این طرحی برای گردهم آوردن استارت آپ ها و برندهای مشهور جهت مقابله با عملیات هک است.

تور ارزان فرانسه: فرانسه پردیس مقابله با حملات سایبری افتتاح کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

طبق تحقیق موسسه PwC، حملات سایبری به مهم ترین نگرانی مدیران ارشد شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده اند. از سوی دیگر افزایش تعداد این حملات و پیچیده تر شدن آنها ممکن است به حاکمیت کشور آسیب وارد کند.

لو میر در مراسم افتتاح پردیس مذکور گفت: فرانسه نمی خواهد به خارجی ها وابسته باشد. می خواهیم در فناوری های پیشرفته مستقل باشیم.

این پردیس مقری برای استارت آپ های سایبری و کارشناسانی از بزرگترین شرکت های فرانسوی مانندLVMH و بانک های بزرگ فراهم می نماید.

پردیس سایبری فرانسه گنجایش 1800 نفر را دارد و از طریق شرکتی اداره می گردد که 44 درصد آن به دولت تعلق دارد. بقیه بودجه مورد احتیاج این پردیس از طریق 90 سازمان از جمله شرکت های برتر حوزه سایبری از جمله اورنج، شرکت دفاعی تالز، سوپرا استریا (فراوری کننده نرم افزار) و آتوس (شرکت مشاوره فناوری اطلاعات) تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2419

به "تور ارزان فرانسه: فرانسه پردیس مقابله با حملات سایبری افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: فرانسه پردیس مقابله با حملات سایبری افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید