لیست برترین هتل ها در تور کوالالامپور

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کوالالامپور مرکز مالزی یکی از قطب های گردشگری در شرق آسیا است که سالیانه افراد زیادی از سراسر جهان به آن سفر می نمایند. این شهر با مساحت 243 کیلومتر مربع و جمعیت 73.1 میلیون نفر یکی از کلان شرق ها در جنوب شرقی آسیا به شمار می رود. این شهر از جنبه های مختلف و در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است که در این میان صنعت گردشگری این شهر جایگاه بالایی دارد.

لیست برترین هتل ها در تور کوالالامپور

در این شهر می توانید از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار، مراکز تفریحی هیجان انگیز و مراکز خرید متعدد بازدید نموده و یک سفر رویایی برای خود بسازید. در این شهر هتل های متعددی نیز وجود دارد تا حجم بالای مسافران به این شهر بتوانند یک مکان اقامت مناسب برای خود انتخاب نمایند. اگر شما نیز قصد دارید در تور کوالالامپور شرکت کنید، با ما همراه شوید تا بیشتر با برترین هتل های این شهر آشنا شویم.

هتل ریتز کارلتون

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در این شهر است. در دکوراسیون این هتل از ترکیب سادگی و مدرنیته استفاده شده که فضایی بسیار زیبا و آرامش بخش در آن ایجاد نموده است.

هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی و داشته و به راحتی قابلیت دسترسی به بخش های مهم توریستی و تفریحی را دارد. رستوران بین المللی هتل انواع غذاهای بین المللی، دریایی، غربی، چینی و ژاپنی را در بالاترین سطح کیفی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله امکانات این هتل می توان به مرکز اسپا، سونا، استخر، بار، اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق های لوکس اشاره نمود.

هتل جی دبلیو ماریوت

اگر می خواهید تور کوالالامپور را به شکلی لوکس و لاکچری برگزار کنید، این هتل برترین گزینه برای شما خواهد بود. هتل جی دبلیو ماریوت در 29 طبقه ساخته شده و 578 اتاق دارد. در تمامی اتاق ها امکانات رفاهی در بالاترین سطح کیفی موجود بوده و مسافران می توانند از امکاناتی مانند مینی بار، میز کار، حمام اختصاصی با دوش و وان، اینترنت رایگان و مبلمان و سرویس خواب استاندارد استفاده نمایند.

این هتل سه رستوران مجزا دارد که می توانید مطابق با سلیقه خود برترین غذاهای آسیایی، غربی و بین المللیی را در آن ها میل کنید. پرسنل هتل به زبان های مختلف عربی، چینی، انگلیسی و مالزیایی مسلط هستند تا تمامی مسافران بتوانند به راحتی با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

هتل شانگری

یکی دیگر از هتل های لوکس کوالالامپور هتل شانگری است. این هتل پنج ستاره یکی از هتل های بزرگ در مالزی است که تعداد 662 اتاق و سوئیت دارد. یکی از ویژگی های عالی این هتل آن است که قیمت آن در مقایسه با هتل های پنج ستاره مشابه بسیار مناسب تر و مالی تر است. این هتل تعداد پنج رستوران دارد. یک رستوران مخصوص سرو ناهار شام فرانسوی و یک رستوران دیگر مخصوص صرف غذاهای ایتالیایی، چینی، هندی و مالزیایی به صورت بوفه و منویی است.

در رستوران های دیگر هتل می توانید انواع غذاهای بین المللی و فست فودها را نیز امتحان کنید. خدمات تور و گردشگری، استخر سرپوشیده 24 ساعته، شاتل فرودگاه، باغ با مبلمان، باشگاه بدنسازی و امکانات ویژه افراد معلول از دیگر ویژگی های این هتل به شمار می رود.

هتل کوالیتی سیتی

یکی دیگر از هتل هایی که می توانید برای اقامت در تور کوالالامپور انتخاب کنید، هتل کوالیتی سیتی است. این هتل چهار ستاره بوده و درست در مرکز شهر ساخته شده است. از این رو دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد. هتل در 19 طبقه و با معماری خاص و متفاوت ساخته شده است. هتل دو رستوران با منو غذایی بسیار متنوع و لذیذ و بالاترین کیفیت دارد. تمامی اتاق های هتل امکانات رفاهی را در برترین سطح ممکن داشته و اقامت در آن ها یک اقامت رویایی را برای شما رقم خواهد زد. نگه داری از کودک، استخر روباز، اتاق های برگزاری جلسات، اینترنت رایگان و خدمات شاتل از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره است.

هتل هالیدی این اکسپرز

این هتل یکی از هتل های سه ستاره در کوالالامپور است که می توانید با قیمتی مناسب تر از هتل های لوکس و گران قیمت آن را انتخاب کنید. این هتل بسیار لوکس و گران قیمت بوده و رنگ های گرم و نورپردازی حرفه ای آن را بسیار خاص و زیبا نموده است. این هتل یک رستوران بین المللی و بسیار عالی دارد که می توانید انواع غذاهای آسیایی، فست فود و غذاهای بین المللی را در آن امتحان کنید. این هتل در خیابان راجا چولان قرار داشته و دسترسی بسیار عالی به دیگر نقاط شهر دارد. استخر روباز، پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل سه ستاره کوالالامپور به شمار میرود.

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2652

به "لیست برترین هتل ها در تور کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست برترین هتل ها در تور کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید