فوتبال دنیا، نقض های جدید حقوق کارگران در ساخت وسازهای جام دنیای 2022 قطر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، فوتبال دنیا - نقض های جدیدی از حقوق قانونی کارگران خارجی ساخت سازهای مربوط به جام دنیای 2022 قطر نمایان گردیده است.

فوتبال دنیا، نقض های جدید حقوق کارگران در ساخت وسازهای جام دنیای 2022 قطر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، برخی از کارگران خارجی که مشغول کار در ساخت وسازهای مرتبط با جام جهانی 2022 فوتبال در قطر هستند بیش از چند ماه است حقوقی دریافت ننموده اند.

در ادامه این خبر با اشاره به گزارش سازمان عفو بین الملل آمده است: بیشترین قربانیان عدم دریافت حقوق های قانونی کار در ساخت وسازهای جام جهانی 2022 قطر کارگران کشورهای هندوستان، نپال و فیلیپین هستند. عفو بین الملل خواستار پرداخت حقوق کارگران خارجی در موعد مقرر است. حقوق هایی که طبق اطلاعات منتشر گردیده حتی با 10 ماه تاخیر در پرداخت روبرو هستند. این سازمان همچنین برای شناسایی دقیق نقض های قانونی اجرا شده از سوی قطر پرسش نامه هایی را میان کارگران خارجی ساخت وسازهای جام جهانی 2022 پخش نموده است.

جام جهانی 2022 فوتبال بیست و دومین دوره این رقابت ها است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر (30 آبان تا 27 آذر 1401) در قطر برگزار خواهد شد. این برای نخستین بار است که یک کشور حوزه خلیج فارس میزبانی جام جهانی فوتبال را بر عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 121

به "فوتبال دنیا، نقض های جدید حقوق کارگران در ساخت وسازهای جام دنیای 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نقض های جدید حقوق کارگران در ساخت وسازهای جام دنیای 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید