کی روش: بازی در سرمبان نه به سود ماست، نه سوری ها و نه حتی فیفا، می خواهم تا سرانجام جام جهانی به کارم ادامه دهم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برگزاری ملاقات تیمش مقابل سوریه در سرمبان مالزی را نه به سود دو تیم دانست و نه عوامل برگزاری مسابقه فردا.

کی روش: بازی در سرمبان نه به سود ماست، نه سوری ها و نه حتی فیفا، می خواهم تا سرانجام جام جهانی به کارم ادامه دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از ملاقات ایران و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: درباره لغو شدن آخرین تمرین تیم ملی ایران در استادیوم اصلی، نمی توانم صحبت زیادی داشته باشم. قبل از هر چیزی باید بگویم که زمان نشست خبری اصلاً مناسب نیست و اگر در این نشست شرکت نمی کردم، از سوی AFC جریمه می شدم و اگر در این خصوص صحبت کنم، مطمئناً با جرایم و محرومیت های بیشتری از سوی مسئولان AFC روبه رو خواهم شد.

می دانستیم شرایط مالزی مناسب نیست و افراد مسئول باید جوابگو باشند، وی با بیان این جمله ادامه داد: واقعیت مطلب این است که در زمان مناسب به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال مالزی، مسئولان AFC و فیفا رساندیم که با توجه به بیش از 30 سال تجربه ای که دارم، می دانستم که شرایط اینجا مناسب نیست، با این حال افراد تصمیمات را بر اساس مسئولیت های حرفه ای که دارند گرفتند و الآن آنها هستند (گو هو، مسئول ژاپنی AFC) که باید جوابگوی این شرایط باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به مسئول ژاپنی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اکنون مسئول ژاپنی AFC باید جوابگوی این مسائل باشد که با برگزاری بازی سوریه و سنگاپور در همین شرایط و با همین شرایط موافقت نموده است، همین طور فدراسیون فوتبال مالزی که شرایط اینجا را مورد تأیید قرار داده که واقعاً تعجب برانگیز است. من بیشتر از این نمی توانم در این خصوص صحبتی کنم، چون ممکن است با جرایم بیشتری روبه رو شوم.

کی روش درباره اینکه شرایط زمین چمن استادیوم و اینکه شرایط برای ایران و سوریه مساوی است و با این شرایط تاکتیک دو تیم چگونه خواهد بود و آیا استفاده از توپ های هوایی چاره ساز است یا نه، گفت: ما نمی توانیم در مورد تصمیماتی که از قبل گرفته شده، تغییری ایجاد کنیم. خواهش می کنم دیگر از من هم در این خصوص نپرسید که جوابگو باشم، چون می خواهم دوران شغلی و حرفه ای ام تا انتها جام جهانی آینده ادامه داشته باشد. چیزی که تعیین است، ما نمی توانیم تغییری در این تصمیم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: اگر به شرایط نگاه کنید، مطمئناً هیچ کس از این شرایط استفاده نخواهد کرد؛ نه ایران، نه سوریه و نه حتی فیفا و AFC هم از این شرایط استفاده ای نخواهند برد. این شرایط به فوتبال لطمه می زند و فوتبال در این شرایط جوی دچار لطمه خواهد شد و ما در این آب و هوا شاهد مصدومیت های بیشتری هم خواهیم بود، با این حال با احترام زیادی که برای تیم ملی سوریه قائل هستیم، کوشش خواهیم کرد تا با کمال آرامش و احترام به میدان برویم و برای کسب نتیجه به میدان خواهیم رفت. از نظر فوتبالی کار سختی داریم، اما سعی می کنیم تمرکز لازم را داشته باشیم تا نتیجه را به دست بیاوریم.

کی روش درباره اینکه ایران در بازی های قبلی چهار گل به ثمر رسانده و آیا این آمار کافی بوده است یا نه، گفت: ما باید کوشش کنیم و همواره پیشرفت داشته باشیم، فرقی هم ندارد، که پیشرفت مان در چه زمینه ای است. ما باید در همه زمینه ها پیشرفت داشته باشیم، هم در ابعاد تدافعی و هم تهاجمی باید پیشرفت کنیم و به نظرم اگر در بازی های دور برگشت در هر بازی یک گل بزنیم و گلی نخوریم، شرایط راضی نماینده خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: نتایج ثابت نموده که همه تیم ها سعی می نمایند با تمام قوا رقابت لازم را انجام دهند. نتایج شبیه به هم زیادی داشتیم که یک بر صفر، 2 بر صفر و تساوی های زیاد کسب شده و این نشان دهنده تعادل در گروه است. بره خلاف اینکه بعضی کارشناسان گفته بودند که بازی بعضی تیم ها دشوارتر یا آسان تر خواهد بود، اما همه تیم های این گروه به بهترین شکل عملکرد خود را ارائه می دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که ایران در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی مدعی اصلی صعود از گروه است و آیا این مسئله به تیم ملی فشار زیادی وارد نمی کند، گفت: مطمئناً تک تک بازی ها فشار خودش را دارد و ما به این مقوله به عنوان یک فشار نگاه نمی کنیم، بلکه این یک مسئولیت و احترام است، مسئولیت از این جهت که مقابل تیم خیلی خوبی بازی خواهیم کرد و احترام از این جهت که ما باید به تمام حریفان مان احترام لازم را بگذاریم تا نتیجه بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 868

به "کی روش: بازی در سرمبان نه به سود ماست، نه سوری ها و نه حتی فیفا، می خواهم تا سرانجام جام جهانی به کارم ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: بازی در سرمبان نه به سود ماست، نه سوری ها و نه حتی فیفا، می خواهم تا سرانجام جام جهانی به کارم ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید